۱۳۹۱ آبان ۲۳, سه‌شنبه

بیانیه شماره 32 هواداران تراختور آزربایجان ــ چرا دلار فقط برای تراختور نباشد


تك توران : جدا از بحث اینکه چگونه و چرا به علت سوء مدیریت در سیاستهای داخلی و خارجی ، اکنون کشور به حالی افتاده است که ارزش تومان در قیاس با دلار آنچنان تنزل کرده است که پول ایران حتی ارزش یک کاغذ پاره بی آبرو را هم ندارد . اما همین معزل ، امروزگریبانگیر تیمهایی شده است که در حال استفاده از بازیکنان خارجی هستند . طبیعی است که تراختورمان هم با داشتن چندین بازیکن و مربی خارجی از این قاعده مستثنی نیست .


به علت اختلاف فاحش در نرخ به اصطلاح تعیین شده برای ارز خارجی از سوی دولت و قیمت حقیقی آن در بازار، کارمان به جایی رسیده است که مدیریت تیم برای گرفتن ارز دولتی باید کاسه گدایی پیش رؤسای فدراسیون فوتبال ایران دراز کند و در پاسخ ، جواب رد هم بگیرد .
در عین حال مشاهده می شود که تیمهای دردانه پایتخت نه تنها از این بابت مشکلی را حس نمی کنند بلکه تیمی مثل پیروزی تهران اخیراً علاوه بر بازیکنان خارجی اش خواهان به خدمت گرفتن بازیکن اسبق فنر باغچه تورکیه هم است . و به نظر می رسد در خصوص پرداخت دلار دچار مشکل نیست .
همه اینها نشانگر این است که فدراسیون فوتبال فاشیستی و آنتی تورک ایران همچون همیشه شمشیر تبعیض علیه تیم محبوب تورکان آزربایجان " تراختور " را از رو بسته است .
ما هواداران میلیونی تراختور آزربایجان ضمن انزجار از روند اقدامات تبعیض آمیز مسؤلان فوتبال ایران بر علیه تیممان به فدراسیونی ها هشدار جدی می دهیم که در صورت ادامه این روند ، هواداران هرگز رفتار ایشان را تحمل نکرده و دوباره شعارهایی همچون " فدراسیون ایران دشمن آزربایجان " سکوهای ورزشگاهها را خواهد لرزاند .
هواداران تراختور آزربایجان
23/8/1391