۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

نمونه ای دیگراز راسیسم فارس: شعار "مرگ بر لر" در ورزشگاه آزادی


تك توران : مدت زمان سردادن شعار این تماشاگرها سه دقیقه بود و اقدام این تماشاگرها مورد استقبال سایر هواداران استقلال تهران نیز قرار گرفت و در سه دقیقه اغلب آنان شعار " مرگ بر لر " را دسته جمعی تکرار کردند.


گزارش زیر را عینا مطالعه فرمایید:
عصردنا: جمعی از تماشاگرنماهای بازی استقلال و گهر درود در ورزشگاه آزادی اقدام به شعار زننده و بدور از رعایت اخلاق در این ورزشگاه نمودند.
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی " عصردنا " ، در دقایق 60 تا 70 بازی استقلال و گهر درود لرستان ، وقتی تماشاگران گل گهر درود شعار " شش تایی ها " را سردادند برخی از تماشاگرنماهای استقلال اقدام به سردادن شعار " مرگ بر لر " کردند.
مدت زمان سردادن شعار این تماشاگرنماها سه دقیقه بود و اقدام این تماشاگرنماها متاسفانه مورد استقبال سایر هواداران استقلال تهران نیز قرار گرفت و در سه دقیقه اغلب آنان شعار " مرگ بر لر " را همانند شعار " مرگ برشاه " دسته جمعی تکرار کردند.
پایگاه اطلاع رسانی " عصردنا " ضمن محکوم نمودن این حرکت زشت و ناپسند، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، مسوولان ورزش استان و مجمع نمایندگان استانی در مجلس نهم شورای اسلامی مصرانه خواستار اعلام انزجار آنان از این اقدامات ناشایست است.
در صورت اعلام انزجار ننمودن مسوولان کهگیلویه و بویراحمد از اقدام تماشاگرنماهای بازی استقلال و گل گهر درود لرستان احتمال ادامه سردادن چنین شعارهایی در سایر ورزشگاههای کشور وجود دارد.
بازی استقلال تهران و گهر درود لرستان با نتیجه 2 بر صفر بنفع استقلال در روز دوشنبه هشتم آبانماه 91 به پایان رسید.
http://www.asredena.com/newsF-4091.html