۱۳۹۱ آذر ۷, سه‌شنبه

بیانیه شماره 33 هواداران تراختور آزربایجان ــ روز بازی پیروزی تهران با حرکت نمادینمان ندای مظلومین زلزله قاراداغ را به جهانیان خواهیم رساند+ پوستر


تك توران : همانطوری که در اخبار منتشر شده آمد ، هواداران فهیم و غیرتمند تراختور در نظر دارند به منظور جلب توجه افکار عمومی جهانیان نسبت به انسانهای مظلوم حادثه دیده زلزله منطقه قاراداغ که هم اکنون در سرمای شدید مجبور به زندگی در چادر ، و شرایط بسیار بد معیشتی بدون امکانات گرمایشی هستند در یک اقدامی نمادین با درآوردن پیراهنشان و نیز هدیه شــال و کلاه تیم محبوب آزربایجان " تراختور " ، با حادثه دیدگان ابراز همدردی کرده و مرهمی هر چند اندک بر دل شکسته ملت آسیب دیده مان باشند .

اکنون بش از 3 ماه از حادثه زلزله می گذرد متاسفانه حاکمیت فاشیستی جمهوری اسلامی ایران همانگونه که پیش بینی می شد وظیفه خود را در قبال ملت آزربایجان انجام نداد و تمامی وعده و وعیدها فقط به عنوان شعار در تریبونها و کاغذ پاره های رسانه هایشان ماند .

اکنون شما ای هوادار غیور آزربایجانی وظیفه دارید از هر وسیله ای برای جلب توجه افکار عمومی و وجدانهای پاک در دنیا استفاده کنید تا شاید اقدام شما کمکی باشد نسبت به بهتر شدن وضعیت حادثه دیدگان .

بنابراین روز بازی تیمهای تراختور آزربایجان و پیروزی تهران با هم عهد و پیمان می بندیم بار دیگر عظمت تراختور و هوادارانش را به رخ جهانیان بکشیم . عهد می بندیم تا به دنیا نشان دهیم تراختور برای آزربایجان تنها یک تیم فوتبال نیست .

وعده دیدار ما :

روز : دوشنبه 13 آذر 1391

زمان انجام حرکت نمادین : دقيقه 20 بازي

مکان : ورزشگاه آزادی تهران

ساعت مسابقه : 30: 17

پوستر از طيف فعالين مستقل حركت ملي آزربايجان جنوبي
https://www.facebook.com/musteqilmilliteyf