۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

خاتمی و رفسنجانی هم رای دادند شرم بر جنبش سبز ، یاشاسین حرکت ملی آزربایجان ــ یاشار گؤنئیلی


تک توران : سه سال پیش به اصطلاح جنبشی به نام سبز شکل گرفت ، از " رای من کجاست " شروع به های هوی کردند طوری جلوه دادند که این به اصطلاح اپوزوسیون سبز بزرگترین اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران است .

بسیاری را به کشتن دادند حرکت های ملتن های غیر فارس همچون حرکت ملی قدرتمند آزربایجان جنوبی را تحقیر و متهم به همکاری با جمهوری اسلامی و ساخته پرداخته دستان حاکمیت راسیستنی ایران پنداشتند .

از رانت های بین المللی و لوبی های مختلف سیاسی در خارج استفاده کردند ازتلوزیونهای اجاره ای بر طبل تو خالی انقلاب و چرندیات مختلفی کوبیدند .
سه سال دروغ ، ترفند و نیرنگهای سبز اللهی ها در مقابل خود همچون همواره حرکت قدرتمند وریشه دار ملت آزربایجان را دیدو هم اکنون پس از گذشت سه سال دوباره دست پلید رهیران به اصطلاح اوپزسیون نام سبز بر جهانمیان رو شد .
سید محمد خاتمی ، هاشمی رفسنجانی رذیلانه به پای صندوق رای رفتند تا به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بفهمانند آنها در کنار انقلاب سیاهشان هستند آنها به پای صندوق رای رفتند تا به احمق های فارس بفهمانند که آنها جنبشی را به راه انداختند تا مخالفان سیاسی را آشکار، و روانه زندان ها کنند آنها رای دادند تا به خون ریخته جوانان بی گناه در سال 88 بفهمانند که آزربایجان  و حرکت ملی آن درست اندیشیده بود .
 اکنون ما می توانیم به ابلهان سیاسیوهمراهان جنبش تو خالی سبز ، همچون سلطنت طلبهای پان فارس ، و آریایی پرست ، ملی مذهبی ها ، مجاهد ین و همه و همه بگوییم که شرم بر شما ، شرم بر شما که با جهالت خویش و با شعار حفظ تمامیت ارزی و نادیده گرفتن حق تعین سرنوشت ملت های ساکن در جغرافیای ایران نام ، همواره همکار و دستیار جمهوری اسلامی ایران بودید ، شرم بر شما که حاکمیت 33 ساله جمهوری اسلامی ایران حاصل همکاری شماست .
و اما با این همه توصیف یک یاشین هم باید به غیرت و شرف ملت و حرکت ملی آزربایجان گفت که علیرغم بی مهری های صورت گرفته از سوی رسانه های بین المللی در قبال حرکت و فعالین حرکت ملی آزربایجان همچنان استوار بر اهداف خود ایستاده و همین حرکت و همین ملت است که در نهایت دودمان این حاکمیت را به خاک سیاه خواهد نشاند.

آزربایجان جنوبی ــ تبریز

12/12/1390
برگرفته از وبلاگ یاشار گؤنئیلی