۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

واکنش حجت الاسلام قلندری (حزب الله)نسبت به تخلف و اقدامات غیر قانونی در انتخابات سولدوز

تک توران : حجت الاسلام قلندری اظهار داشت حزب الله اجازه نمیدهد برخی با تخلف و اقدامات غیر قانونی خون 700 شهید این شهرستان را که در مقابله با عناصر تجزیه طلب دموکرات و در طول جنگ تحمیلی ریخته شده است پامال کنند.

 
وی افزود نقده بنا به گفته شهید چمران دروازه آذربایجان است و اجازه نمیدهیم برخی فرصت طلبان این منطقه استراتژیک را از دست نظام بگیرند.

 
وی با اشاره به خون شهدای خانواده بدلی افزود از خانواده مرحوم بدلی شرمنده ایم که نتوانسته ایم تا اینجا از تفرقه دوستان و تخلف دشمنان جلوگیری نماییم ، اما قول میدهم که همچنان هوشیار و آماده همراه با سایر امت حزب الله و ولائی نقده از ورود افراد متخلف به نام مردم نقده به مجلس جلوگیری کنم.

سولدوز نیوز

 
مرکزیت کردستان شمالی خوابی که سیمای مهاباد برای شهرستان نقده و میاندوآب دیده است

به دنبال نفوذ عوامل صدا وسیای مهاباد در واحد مرکزی خبر از یکماه گذشته ، ایجاد جو روانی در سطح کشور برای مطرح شدن  استان کردستان شمالی به محوریت مهاباد در دستور کار سیمای مهاباد قرار گرفته است.و سیمای ملی نیز دانسته یا نادانسته در تقویت آن میکوشد.

 
گزارش خبرنگار سولدوز حاکیست علیرغم اینکه رسم صدا و سیما پخش کردن اخبار مراکز مهم کشور در مراسمات حساس است در اولین اخبار انتخاباتی کشور سیمای مهاباد با قدرت وارد عرصه شده و صدا و سیما هم با تقویت آن عملا به جای پخش اخبار ارومیه و تبریز بیشتر اخبار این شهر را پوشش داد

 
این گزارش حاکیست این خط خبری از یک ماه گذشته و از آغاز دهه فجر شرع گردیده و در 22 بهمن نیز بارز گردید

 
مرکزیت کردستان شمالی خوابی است که صدا و سیمای مهاباد برای شهرستان نقده و میاندوآب و جنوب استان آذربایجان غربی دیده است.لازم به ذکر است که شهر مهاباد یک شهر متوسط با جمعیتی کمتر از خوی ماکو میاندوآب بوکان و ارومیه یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی می باشد .