۱۳۹۰ دی ۲, جمعه

۱۵۰۰ کارگر ایران‌خودرو تبریزبه سرکار بازگشتند!!


قائم مقام ایران خودرو تبریز از بازگشت 1500 کارگر این کارخانه خبر داد و گفت: خط تولید این کارخانه با تولید 550 دستگاه بازگشایی شد.

به گزارش تک توران به نقل ازفارس، غلامرضا صادقیان در تبریز اظهار کرد: پس از نشست اخیر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس پلیس راهور، رئیس سازمان ملی استاندارد، مدیرعامل ایران خودرو و معاون پارلمانی رئیس جمهور، پلیس راهنمایی و رانندگی مجوز شماره‌گذاری وانت را در نامه‌ای به این کارخانه ابلاغ کرد و این کارخانه از دیروز به تولید وانت پیکان پرداخته است.

صادقیان درباره 30 هزار دستگاه خودرو تولید شده این کارخانه که به دلیل عدم شماره‌گذاری در این کارخانه مانده و دپو شده بود، نیز گفت: 21 هزار دستگاه از این خودرو پیش فروش شده و ما تلاش می‌کنیم هر چه زودتر به دست مشتریان برسد تا پیش از این شرمنده آنها نشویم.

روز گذشته خبرگزاری مهر در گزارشی در این رابطه نوشت:   قائم مقام ایران خودرو از بیکاری 16 هزار و 500 نفری با تعطیلی ایران خودرو تبریز خبر داد و گفت: پلیس راهور در حالی موجبات تعطیلی این کارخانه را فراهم کرد که معاون اول احمدی نژاد دستور تداوم تولید وانت تا پایان سال 90 را صادر کرده است.