۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

پاسخ به گفته‌های مسئول انصار حزب الله تبریز در خصوص تلوزیون ملی آذربایجان جنوبی (گوناذتی وی) - از طرف کارکنان گوناذتی وی

تک توران : ما اسلام را نه با حرف حدیث‌های دورغین شما،که در خدمت خواسته‌های نابحقتان است، بلکه با مطالعه راستین اسلامی‌ که سعادت بشری هدف آن است، می شناسیم.  رفتارهای قرون وسطایی و افکار متحجرانه‌ی شما نشان از عدم اطلاع و درک  شما از اسلام سعادت‌بخشی می باشد که دم از آن می‌زنید.

ما معتقد به این هستیم که سعادت بشر در آزادی انسان است و تفکر در آزادی‌ است که پیشرفت می یابد، به همین جهت پایبند به اصول دموکراتیک بوده و هر گونه انتقادات بر عقاید را جایز می شماریم. زیرا تجربه‌ی قرون وسطایی و فرو ریختن افکار متحجر را به یاد داریم و هیچ وقت قصد آن نخواهیم داشت که از اعتقادات دینی برای خود فرصت‌هایی بسازیم. انسانها بازیچه‌های حکومت‌ها نیستند. این با عدالتی که در ادیان و دین اسلام وجود دارد، ضدیت دارد.

هدفمان در این نوشته تحلیل قرآن و یا دین اسلام نیست . بلکه متذکر شدن این نکته است که  33 سال حکومت ایران که نام اسلام را بر سینه خود زده هیچ ربطی به اسلام ندارد، شاید بهتر است درباره‌ی ادعاهای آسمانی بودن فرعونها و پادشاهان در گذشته مطالعه فرمایید تا ماهیت این مسئله بیشتر برای شما روشن شود.  این موضوع را مطرح می کنیم زیرا ممکن است جوابی هم برای مصاحبه مسئول حزب انصار الله شهر تبریز باشد.

اگر نگاهی به قرآن بیاندازیم و رفتارهای حکومت بظاهر اسلامی ایران، می‌بینیم که در قرآن  آمده است که مومن کسیست که به یاری مومن بشتابد و حال با ادعایی که حکومت ایران در اسلامیت ناب محمدی دارد و بغیر از خود و وابستگان خود اسلام موجود در دیگر کشورها را قبول ندارد، پس چرا مهمترین متحدانش را در دنیا همان کشورهایی تشکیل میدهند که دستهایشان به نسل کشی مسلمانان آلوده است؟

آیا به دست آوردن یک رای موافق در سازمان ملل ارزش چشم پوشی بر قتل عام ترک‌های مسلمان اویغور را در کشور چین بدست به اصطلاح شما کافرهای چینی را دارد؟

آیا خلیفه‌گری ارمنستان آنقدر در سرنوشت حکومت بظاهر اسلامی ایران اهمیت داشت که مهمات و اسلحه را در اختیار داشناکهای ارمنی گذاشتید که هزاران کودک و زن و پیرو جوان را به شهادت رسانده، بیش از یک میلیون آواره را در پی داشته باشد و اشغال 20 درصد از خاک یک کشور مسلمان(شیعه) نتیجه آن باشد؟ که این گندکاری حکومت اسلامی آن قدر پرده از روی تقدستان برداشت که خودتان نیز بدان اعتراف میکنید! آیا شاهد فرستادن مهمات سنگین از تبریز به ایروان نشدید ؟ آیا نمیدانستید که ارمنیها در مسجد حضرت فاطمه و امام حسین خوک خواهند بست و در عملی حیوانی برخی از مسجدها را تبدیل به توالت عمومی خواهند کردد؟

آیا دست یافتن به بمب هسته ای برای حکومت بظاهر اسلامی آنقدر حیاتی است که اصلا نسل کشی چچن های تورک مسلمان را به دست روس هارا نمیخواهید ببینید؟ حکومتی با شعار اسلامیت، اما با ماهیت ضد بشری و البته ضد اسلامی. 

حداقل در کشورهای شیعه کلمه حق و عدالت با نام علی (ع) اجین شده است،علی که در تقسیم  بیت المال فرقی بین خودی و دیگران نمیگذاشت،علی که هیچ تبعیضی بین عرب و اجم قائل نمیشد. حال به نظر شما کسانی که در حکومت اسلامی ایران در میز عدالت نشسته و خود را وارث علی مینامند آیا عدالت علی را دارند؟!

شما که دم از توهین بیگانگان به قرآن میزنید، چرا قرآن‌هایتان بدست بیگانگان (چین) چاپ میشود؟ مگر نه اینکه در احکام آمده است که کسی که قرآن را چاب میکند بخاطر لمس کردن آن باید وضو داشته باشد. آیا چاپگران چینی هم مسلمان هستند؟ ارزان  بچاب رسیدن قرآن آیا ارزش غلط‌های املایی آنرا دارد؟ آیا این توهین کمی به قرآن و دین اسلام است؟ یا اعمال شما که در خلاف تعالیم اسلامی است، بیشتر به اسلام و قران ضربه نمی زند؟

بزرگترین عامل دین گریزی ملتهای ساکن در ایران ترویج خرافات در دین اسلام  و ابزارسازی اسلام برای بدست آوردن خواسته‌های نا مرتبط با اسلام بعد از روی کار آمدن حکومت بظاهر اسلامی شما بود.

تا زمانیکه خمینی زنده بود او را خداگونه می‌پرستیدید، عکسش را در کره ماه می‌دیدید و بعد از درگذشتش سید علی خامنه ای را امام خواندید. یکی از پیشگامان حکومت اسلامی میفرماید خامنه ای بعد از آنکه از شکم مادرش مشرف شد با صدای بلند یا علی گفت. شخصی دیگر میگوید خامنه‌ای بوی امام حسین را میدهد. و دیگری می گوید نور  حضرت علی با حضرت فاطمه آنقدر زیاد بود که چشم انسان نای دیدنش را نداشت. حدیثی می آورند مبنی بر اینکه محمد (ص) فرموده علم اگر در ثریا هم باشد فارسها بدان دست پیدا میکنند  آیا تا بحال رساله خمینی را مطالعه نموده اید که مینویسد "لذت بردن جنسی از بچه شیرخار در صورتی که با لمس زانوهایش انجام شود حلال است؟ و هزاران حدیث زاییده‌ی ذهن به اصطلاح علمای دینی حکومت ایران به خاطر ترویج خرافات. حال با این همه تقدس‌گرایی  رهبران دینی ایران از جمله خامنه ای و نسبت دادن ایشان به ائمه اطهار، چه کسی به اسلام و قرآن و ائمه اطهار توهین میکند؟؟

می فرمایید تلوزیون گوناذ تی وی دعوای ترک وفارس راه می اندازد! اگر ما دعوای ترک و فارس راه می اندازیم پس نژادپرستان  فارس که از روی به کار آمدن رژیم پهلوی تا بدین روز بخاطر سیاست های تبعیضانه‌شان خون ملتهای غیر فارس ساکن در ایران را میمکند، چه کار میکنند ؟ آیا به تمسخر گرفتن مردم اردبیل (ترکها) توسط رئیس جمهور سابق ایران سید خاتمی را در مجلس بزرگان دینی ایران از یاد برده اید؟ و بد تر از آن در همان مجلس آخوندی دیگر پارا  فراترگذاشته و میگوید "زمانی زن زنا کرده ای پیش حضرت علی برای تطهیر میرود و میگوید مرا بکشید اما حضرت بخاطر حامله بودن زن  خواسته اش را قبول نمیکند و بعد از چندین بار مراجعه زن حضرت میگوید تو یا ترک هستی یا رشتی! با چنین یاوه گویی هایی توسط مقدسان حکومت اسلامی ایران چه انتظاری از ملت غیور آذربایجان دارید؟ حکومت اسلامی شما که  به اصطلاح بیرق دار حق و عدالت در دنیاست!! چرا در مقابل نژادپرستی هیچ اقدامی نکرد و خود آن اعمال نژادپرستانه را با متدهای نوین ادامه داد؟ آیا این حکومت اسلامی شما نیست که دریاچه‌ی اورمیه را می خشکاند و معترضان را مورد شکنجه قرار داده و حکم زندان برای جوانانمان می دهند؟ ما با نژادپرستی مخالفیم نه با ملتی. با نژادپرستان فارس مخالفیم و با آن مبارزه خواهیم نمود، بهتر است  به واقعیات اجتماعی چشم نبندید. زیرا این حقایق با کتمان شما هم خواهند ماند.  مثل اینکه بزرگان شما با عزم قوی‌شان برا خشکانیدن دریاچه‌ی اورمیه و اجرای مطیعانه فرمایشات نه چندان بزرگانتان ‌ از طرف شماها دشمنی با ترکان را دارید. زیرا این حکومت با مرکزگرایی و نژادپرستی فارسها عجین شده است.  

سی و چند سال است که شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل سر میدهید، اما بخاطر شنود و جاسوسی در بین خانواده ها از مدرن ترین ابزارهای اسراییل و آمریکا استفاده میکنبد. شما که آنقدر به تجزیه نشدن!! آذربایجان اعتماد دارید چرا میلیون‌ها دلار برای خرید دستگاه به خاطر پارازیت انداختن در امواج تلوزیون‌ها و رادیوهای اجتماعی از کشورهای اسرائیل و آمریکا خرید میکنید.

آیا جوابی برای هزاران تن میوه های اسراییلی پخش شده در تهران دارید؟ یا آن هم یکی دیگر از شیطنت‌های آقازاده‌ها میباشد؟

در پایان به خدمتتان میرسانیم که گفته‌های شما نه تاثیری در روند پیشرفت آذربایجان شمالی خواهد داشت و نه از بینندگان گوناذ تی‌وی کم خواهد شد. چون ملت شریف آذربایجان، شما و امسال شما را در این سی و چند سال به حد کافی شناخته اند و میدانند که اسلامی که شما از آن دم میزنید فقط پرده سیاهی است که بر روی اعمال ننگین و سیاست های خود کشیده اید. گوناذتی وی، صدای یک ملت محروم از ابتدایی ترین حقوق انسانیست که توسط فعالین حرکت ملی آذربایجان ایجاد شده و مدیریت میشود. صدایی است که خواهان برابری ملتهاست نه برتری ملتی بر دیگری. ما همگام با فعالین در آذربایجان جنوبی برای احقاق حقوق ملتی که شما حقی برایش قائل نیستید تلاش نموده و با هر گونه سیاستی که هویت و منافع انسان آذربایجانی را نادیده می انگارد، مبارزه می کنیم. شما که حق تحصیل به زبان مادری برای ملل غیر فارس نمی‌شناشید و از هر گونه تبعیض اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی دریغ نمی کنید، چگونه ادعا می‌کنید که ما دعوای ترک و فارس راه می‌اندازیم. مثل اینکه شما فراموش کرده‌اید با خشکانیدن دریاچه اورمیه حتی حق حیات هم برای آذربایجان قائل نیستید.همه‌ی فعالیت‌های ما نشانگر اینست که ما برای انسانها و ملت‌ها تبعیضی قائل نیستیم و با هر گونه سیاست تبعیضانه مخالف بوده و مبارزه می‌کینم. بهتر است کارنامه‌تان را در اعمال سیاست‌های تبعیض‌آمیزتان بر علیه ترکها و دیگر ملل غیر فارس بررسی نموده و در اظهارنظراتتان عجله نکنید. کمی واقع‌گرا باشید.