۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

بيانيه طيف فعالين مستقل حركت ملي آزربايجان جنوبي در محكوميت سفر احمدي نژاد به ارمنستان


درست يك روز بعد از قرارشرم آور پارلمان فرانسه نسبت به قبول قانون جزايي در مرود انكار دروغ بزرگ تاريخ به اسم نسل كشي ارامنه توسط توركان عثماني در حوادث جنگ جهاني اول ، رئيس جمهور كشور " اسلامي " ايران شرم آورتر از قرار پارلمان فرانسه به كشور جنايت كار و اشغالگر ارمنستان رفته و بدين صورت يك بار ديگر ماهيت حاكميت راسيستي و آنتي تورك ايران را به نمايش مي گذارد .
اين در حاليست كه هنوز فجايع نسل كشي 20 سال پيش برادرانمان در آزربايجان شمالي و نيز نسل كشي آزربايجانيها توسط ارامنه در همان سالهاي جنگ جهاني اول در هر دو سوي ارس از يادمان نرفته است .
زمان آن رسيده است كه آيت الله هاي آزربايجاني كه خود را حافظ و مبلغ دين اسلام مي دانند سكوت ننگ آور خود را نسبت به سياستهاي دشمنانه حاكميت فارس مركزي بشكنند .
طيف فعالين مستقل حركت ملي آزربايجان جنوبي اقدام ننگين رئيس جمهوري حاكميت راسيستي ايران در تحقير و دهن كجي به ملت تورك آزربايجان و توركيه را به شدت محكوم كرده و از ملت قهرمان آزربايجان در جنوب به خصوص ملت ديندارمان مي خواهد كه به اين اعمال كثيف حاكميت راسيستي ايران هرگز چشم نبسته و جوابي در خور بدهند .
3/10/1390