۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

حزب آذربايجان نوين، با لحن طينه آميز به ايران پاسخ داد

در حالی که اخیرا حاکمیت ایران به تهدید کشور مستقل آذربایجان دست می زند، کارگذار حزب حاکم آذربایجان در گفتگویی مطبوعاتی با لحنی طعنه آمیز به ایران پاسخ داد.

مدتی است که روابط ایران و آذربایجان رو به تنش گذاشته است که نتیجه ی تهدیدهایی است که از طرف ایران به آن کشور می شود.
اخیرا نیز حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز در اعتراض به الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان پرچم این کشور را در تبریز به آتش کشیده بود، همچنین طی نامه ای سرگشاده جمهوری آذربایجان را بخشی از خاک ایران خوانده و به این ترتیب به تمامیت ارضی کشور مستقل آذربایجان اهانت نموده بود.


کار گذار حزب حاکم با لجنی طعنه آمیز در گفتگویی مطبوعاتی به یاوه گویی های رژیم ایران پاسخ داده است.
بنا به سخنان سیاووش نوروزوف کار گذار حزب حاکم ؛ “در حال حاضر ایران به جای دشمن تراشی باید برای خود  به دنبال دوست باشد.”

وضعیت ایران بایستی سران ایران را به عبرت گرفتن از کشورهای عرب منطقه وادار نماید. ایران باید عمامه اش را جلویش گذاشته و خوب فکر کند و در مناسبات خود با آذربایجان ،همکاری های متقابل و روابط دوستانه را ترجیح بدهد.”
همچنین کارگذار خزب حاکم تهدیدات ایران را جدی نگرفته و خاطرنشان کرد تهدیدات ایران در حد تهدید باقی خواهد ماند و فراتر از آن نمی توانند صورت بگیرند.

در بخش دیگری از سخنان کارگذار حزب حاکم به وضعیت عمومی این دو کشور پرداخته و می گوید: اگرچه امروز ایران ممکن است قدرتمند باشد اما کشورهای دوست آذربایجان، قدرت نظامی و هم پیمانان آن از ایران به مراتب قدرتمند می باشد. ایران هیچ کدام از تهدیداتش را نمی تواند به مرحله ی اجرا بگذارد. چون اولین ضربه را ایران خواهد خورد. با اولین قدم ایران در راستای اجرایی کردن تهدیدات ، باعث به وجود آمدن 9-8 دولت از کشور ایران خواهد انجامید