۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکزی بمناسبت احکام سنگین بر علیه فعالین مدنی آزربایجان


تک توران : در حالیکه عروسکهای خیمه شب بازی رژیم در اوج بی تفاوتی مردم مشغول تبلیغ شعارهای توخالی خود برای انتخابات فرمایشی مجلس هستند، نمایندگان واقعی ملت آزربایجان در بیدادگاههای رژیم به شدیدترین احکام با 23 سال زندان محکوم گردیده اند. رژیم که معمولا در آستانه انتخاباتهای فرمایشی خود فضای سیاسی را معتدل تر می کند، اینبار با این احکام شدید ، نشان داده که کوچکترین انتقادی را نیز حتی در حساسترین شرایط خود، از سوی فعالین مدنی آزربایجان تحمل نمی کند. این حکمها در واقع نشان میدهد که رژیم قصد دارد از این پس فشارها را برفعالین آزربایجان شدیدتر نماید. اما زهی خیال باطل که با هر حکمی بر علیه فعالین آزربایجان ، ملت آزربایجان در آرمانهای استقلال طلبانه و آزادیخواهانه خود راسختر خواهند شد.

همچنین از سویی دیگر سکوت شرم آور مدعیان دموکراسی خواهی در برابر این احکام سنگین، ملت آزربایجان را به آنان بی اعتماد تر خواهد کرد.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکزی ضمن محکوم نمودن این احکام غیر عادلانه ، از قوه ظلم گستر قضایی رژیم ایران می خواهیم که با تجدید نظر در این احکام ناعادلانه ، باعث نشوند که جوانان خشمگین آزربایجان، بیشتر از این به دولت ایران بی اعتماد گردند. همچنین اپوزیسیون فارس نیز که بدنبال کوچکترین حکمی فریاد وا اسفای شان بلند می شود ، اگر کوچکترین دغدغه تمامیت ارضی سرزمین خود را دارند ، نیز سعی نمایند در برابر چنین احکام سنگین با اتخاذ مواضعی عاقلانه اعتماد ملت آزربایجان بیشتر از این به آنها سلب نگردد.

ششم اسفند 1390

دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکزی