۱۳۹۰ اسفند ۵, جمعه

بیانیه طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی نسبت به اقدام مشمئز کننده جمهوری اسلامی ایران در سالگرد قتل عام خوجالی و سکوت حزب الله تبریز !!

تک توران : راسیست فارس که از قدرت گیری روز افزون جمهوری آزربایجان شمالی و حرکت ملی در جنوب آزربایجان به هراس افتاده است با توجه به قرارگیریش در شرایط بحرانی و انزوای بین المللی ، با بیشرمی تمام در سالگرد قتل عام شیعیان آزربایجانی در خوجالی توسط ارامنه جنایتکار اقدام به دادن مجوز کنسرت موسیقی ارمنی ! در پایتخت شیعیان جهان ( تبریز ) کرده است.


این اقدام رذیلانه حاکمیت راسیست فارس که نشان از عمق کینه این حاکمیت از تورکان آزربایجانی و همجواری راسیستهای فارس با داشناکهای جانی ارمنی است در حالی صورت می گیرد که عناصر خود فروش حزب الله تبریز که داعیه شیعه گری ایران را دارند به سکوت محض فرو رفته و ماهیت اصلی خود را در نوکری به حاکمیت راسیست فارس بیش از پیش نشان میدهند .

طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی ازعناصر به اصطلاح شیعه حزب اللهی تبریز که هر روز به خود گستاخانه اجازه می دهند با دروغ و نیرنگ حاکمیت جمهوری آزربایجان شمالی را به صهیونیسم ارتباط دهند ، می خواهد عکس العمل خود را نسبت به این اقدام ضد شیعی حاکمیت ایران رسماً اعلام دارند .

حاکمان جمهوری راسیستی اسلامی ایران بدانند که این اقدام شرم آور آنها از طرف ملت قهرمان آزربایجان بی جواب نخواهد ماند . کسانی که تخم کینه در دل ملتمان می کارند بی گمان طوفان درو خواهند کرد .
طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی
5 اسفند 1390