۱۳۹۰ آبان ۲۲, یکشنبه

هشدار هواداران به مسئولین تراختور : عزیز محمدی ، مدراک تراختور مورد تایید AFC قرار نگرفت


تک توران :عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ ، درباره مدارک ارائه شده باشگاه ها به AFC و اینکه آیا مشکلی در بین مدارک بوده یا خیر اظهار داشت: تمامی مدارک باشگاه ها را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دادیم اما در بین باشگاه ها AFC مدارک مالی باشگاه تراکتورسازی را قبول نکرد. این باشگاه فقط تراز مالی خود را فرستاده بود و اصلا گزارشی از حسابرسی های خود ارسال نکرده بود. برای فرستادن دوباره مدارک هم دیر شده مگر اینکه تمامی موارد لازم را به ما بدهند تا روز ۲۹ آبان که در مالزی جلسه داریم دوباره به AFC ارائه کنیم
رئیس سازمان لیگ در خصوص ورزشگاه هایی هم که هنوز مورد تایید AFC قرار نگرفته گفت: ورزشگاه های انقلاب کرج، اکباتان، تختی اهواز و یادگار امام هنوز هم اشکالاتی دارند که با وجود همه سفارش هایی که کرده بودیم استاندارد شوند هنوز هم مشکلاتشان پابرجاست.
عزیز محمدی در پاسخ به این سؤال که ممکن است این نواقص در امتیاز ایران برای حفظ چهار سهمیه آسیا موثر باشد یا خیر گفت: به هر حال در امتیاز ایران تاثیر دارد اما وضعیت ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است. در دوره قبل خیلی از ورزشگاه های ما شرایط استاندارد نداشتند اما در این دوره تعداد ورزشگاه هایی که اشکال دارند کمتر است.


خاطر نشان کنیم ، غلامرضا بهروان عصر امروز در حاشيه افتتاح ساختمان جديد باشگاه ابومسلم خراسان گفت: بنا بر راي فيفا، بايد 12 امتياز از تيم استيل‌آذين کسر شود.

وي همچنين در خصوص کسر امتياز از تيم فوتبال پيام خراسان در فصل گذشته و سقوط اين تيم به ليگ دسته دو عنوان کرد: قانون در مورد تيم پيام اجرا شد ولي قبول دارم که اين قانون فقط درباره‌ي پيام به اجرا در آمد.

وي ادامه داد: باشگاه پيام هم براي اعتراض به اين حکم، دير عمل کرد و متاسفانه اين تيم به يک دسته پايين‌تر سقوط کرد.