۱۳۹۰ بهمن ۲۲, شنبه

وقوع انفجار نزدیک دانش‌گاه شریف و پایگاه بسیج مقداد در تهران


تک توران : به گزارش شاهدان عینی صبح‌ روز شنبه، 11 فوریه، صدای انفجار در غرب تهران محدوده دانش‌گاه صنعتی شریف شنیده است. این در حالی است که امروز برابر با بیست و دوم بهمن، قرار است که در خیابان آزادی تهران، مراسم بزرگ‌داشت، انقلاب سال 57 در ایران برگزار شود.
 محل انفجار تقاطع بهبودی روبروی مسجد صاحب زمان گزارش شده است. شیشه های بانک پارسیان، فروشگاه وزارت کار و بقیه فروشگاها شکسته شده و ماموران زیادی منطقه رو بستند و اجازه ایستادن به کسی رو نمیدند. صدای آژیر آمبولانس و  ماشین های پلیس در منطقه شنیده می شود.

پایگاه مقاومت بسیج مقداد نیز در نزدیکی همین منطقه واقع شده است و مسیری که هم اکنون توسط گارد ویژه، آمبولانس و نیروهای امداد مسدود شده است مسیر راه‌پیمایی حامیان نظام  جمهوری اسلامی بوده است.

تاکنون مسوولان و خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی این خبر را تایید نکرده‌اند و خبری هم مبنی بر لغو راه‌پیمایی اعلام نشده است.

این در حالی است که پس از چند ساعت مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حادثه روی داده در مسیر راه‌پیمایی 22 بهمن تهران مربوط به ترکیدن بادکنک تبلیغاتی بوده است.