۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

ضرب و شتم شدید مسعود حسین زاده در زندان تبریز


تک توران : بنا بر اطلاعات رسیده از زندان مرکزی تبریز شب گذشته(23 آذر)مسعود حسین زاده زندانی سیاسی محبوص در بند کارگاه(مالی پیشین) زندان مرکزی تبریز مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته است.

جریان از این قرار بوده که حسین زاده در تخت خواب خود مشغول مطالعه بوده است که جواد جوادی پور(مأمور انتظامات) با فحاشی و توهین در صدد ممانعت از مطالعه ایشان شده که پس از مقاومت مسعود حسین زاده علی حق شناس(وکیل بند) مداخله کرده و به طرز بسیار توهین آمیزی اقدام به فحاشی به این زندانی سیاسی کرده اند سپس به همراه حبیب آهنگر و سه نفره به نمازخانه بند منتقل شده و شدیدا مورد ضرب و شتم قرار گرفته شده است.

پس از این توحش مسئولین زندان دیگر زندانیان سیاسی بند به نشانه ی اعتراض اقدام به نقض مقررات خاموشی کرده و برای هم صدایی با مسعود حسین زاده از رفتن به تختهای خود خودداری کرده اند.

در نهایت رئیس زندان با مراجعه به بند و دعوت به آرامش دیگر زندانیان پس از ملاقات با عزیز پورولی دیگر زندانی با سابقه سیاسی محبوص در بند مذکور قول رسیدگی به موضوع و مساعدت در رفع و رجوع مسائل پیش آمده داده است.

لازم به ذکر است مسعود حسین زاده فعال دانشجویی سابق در حال گذراندن محکومیت 6 ماهه ی خود به اتهام واهی تبلیغ علیه نظام میباشد و پیشتر در دادگاه تجدید نظر از اتهام توهین به رهبری تبرئه شده بود.

در چند روز گذشته و در پی دستگیریهای انجام گرفته در آذربایجان فشارها بر زندانیان سیاسی آذربایجانی محبوص در زندان مرکزی تبریز نیز افزایش چشمگیری داشته و این چندمین مورد مشابه در چند هفته ی گذشته است.

آذوح