۱۳۹۱ دی ۵, سه‌شنبه

بیانیه شماره 34 هواداران تراختور آزربایجان ــ جناب جعفری این آخرین هشدار است


تک توران : هواداران فهیم تراختور مدتهاست که به سبب به خطر نیافتادن منافع کلی تیم سکوت پیشه کرده اند سکوتی بسیار دردناک تا مبادا دشمنان تراختور و رسانه های زرد ایران از این مسئله سوء استفاده کنند .
اکنون زمان ، زمان لب سخن گشودن است . بگذارید لب به سخن گشائیم و از مدیرعامل تیم که دچار غرور کاذب شده است بعد از باخت و حذف از جام حذفی سوالاتی را بپرسیم .
جناب جعفری ! حتماً یادتان است که قبل از بازی تراختور ـ پیروزی در تهران جلوی درب ورودی غربی ورزشگاه آزادی چه سخنان سخیفی را بر زبان آوردید . باز هم این هوادار فهیم تراختور بود که صبر پیشه کرد دندان روی جگر گذاشت و جواب سخنان سخیفتان را نداد و رسانه ای نکرد . یادتان است که گفتید ، " شما هواداران نباید شعار ( تورک دیلینده مدرسه ، اولمالیدیر هرکسه ) را بدهید تا من تیم را قهرمان کنم !! به یاد دارید که در همان لحظه هواداران با صدای بلند گفتند ( تورک دیلینده مدرسه ، اولمالیدیر هر کسه )؟ " به یاد دارید که در همان لحظه به برخی از هواداران تهرانی که قرار است شعبه ای از خائنین در تهران ایجاد کنید گفتید " شما باید مثل تبریز عده ای خائن را اجیر کنید ( اشاره به نفوذ عده ای خائن درون TTTT ها ) " یادتان است گفتید " ما در تبریز دو دسته خائن کنار جایگاه و روبروی جایگاه ایجاد کرده ایم تا جلوی شعارهای ملی هواداران را بگیرند! "
بله جناب جعفری تا به حال ما خون دل خوردیم و سکوت کرده ایم . بگذارید از شما بپرسیم اکنون که تراختور باید در سه جام حذفی ، لیگ برتر و لیگ آسیایی می جنگید چه بازیکنانی را از دست دادید و چه بازیکنان با کیفیتی را را به تیم آوردید ، چرا و به چه علت 2 روز مانده به اتمام وقت یارگیری برای نیم فصل ، ماجرای استعفای کشکی را مطرح کردید و سبب شدید 5 سهمیه تراختور برای یارگیری بسوزد ، جناب آقای جعفری بد نیست نگاهی به مدیران تیمهای تهرانی و اصفهانی بیاندازید، بله تراختور بسیار بزرگ است و پیراهنش مقدس ، در این شکی نیست اما فوتبال امروز حرفه ایست و بازیکن حرفه ای پول حرفه ای و تیم ، مدیریت حرفه ای می خواهد .
ماجرای استعفای عاشقانه شما هم به هیچ وجه مورد قبول هواداران نبوده و نیست . هواداران تراختور از شما می خواهند تا دست از عوامفریبی بردارید هوادار از شما می خواهد تا آخر فصل در تیم بمانید و آنزمان پاسخگوی اعمال خود باشید ، باشد که در طول مدت باقی مانده تا آخر فصل اندکی از اعمال نادرست خود کاسته و جبران مافات کنید .
علی رغم تمامی این موارد باز هم هواداران فهیم تیم یک فرصتی دیگر به شما میدهند . آنها همچون هواداران پایتخت نشین نیستند که منافع تیم را فدای اشخاص کنند و لب به فحاشی گشایند آنها در این وهله حساس به شما فقط یک فرصت می دهند تا بعد از حذف ناباورانه در جام حذفی ، برای قهرمانی مطلق در لیگ برتر و حضور قدرتمندانه در آسیا بدون از دست دادن کمترین زمان حواشی اطراف تیم را جمع کنید .

بی گمان این را بدانید این آخرین فرصت است و مسؤلیت تمامی وقایع فصل جاری پای شما خواهد بود .

هواداران تراختور آزربایجان