۱۳۹۱ آذر ۱۷, جمعه

در ارتباط با حرکت نمادین هواداران تراختور ــ انتقادی دوستانه از سایتهای منتسب به تشکیلات دیره نیش


تك توران : قبل از هر چیز لازم میدانم به عنوان یک فعال ملی از حرکت بسیار ارزشمند هواداران تراختور در بازی اخیر در ورزشگاه آزادی تهران که به منظور رساندن صدای مظلومیت زلزله زدگان قره داغ آزربایجان بود کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم .


این حرکت نمادین حدود 2 هفته پیش از طرف هواداران و فعالین ملی از طریق شبکه های اجتماعی به صورت وسیعی تبلیغ گردید . آنچیزی که درد دل من و امثال من است و دلیلی است بر نوشتن این انتقاد این است که چرا و به چه علت در حالی که دشمنان حرکت ملی آذربایجان که همواره سعی در تخریب و بایکوت فعالیتهای ملی آذربایجانیها دارند عده ای از دوستان دانسته و یا ندانسته سعی داشتند با ایجاد دو دستگی در حرکت مانع از شکل گیری آن شوند .

طبق مشاهدات اینجانب درست بعد از اینکه فعالین ملی در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک فراخوانهایی را برای بازی تراختور ــ پیروزی نسبت به انجام عمل نمادین ( لخت شدن و هدیه شال و کلاه تراختور ) برای زلزله زدگان قاراداغ ترتیب دادند متاسفانه برخی از سایتهای ملی عمدتاً سایتهای آراز نیوز ، اؤیرنجی سسی ، تبریز سسی که منتسب به تشکیلات دیره نیش هستند شروع به تبلیغ این حرکت برای بازی بین تیمهای ( تراختور و آلومنیوم هرمزگان ) !!! در تبریز کردند . خوشبختانه با درایت فعالین ملی جلوی کار نادرست این سایتها گرفته شد و مدیران این سایتها هم متوجه اشتباه خود شدند اما من انتظار داشتم که حداقل مدیران این سایتها برای عدم ایجاد اختلاف و ایجاد دو دستگی هرچه سریعتر خبر مربوط به بازی تراختور ــ آلومنیوم را از صفحات خود پاک می کردند و نسبت به این کار از ملت آذربایجان عذرخواهی می کردند ولی در عمل چنین چیزی را مشاهده نکردیم . بهانه دوستان با طرح 13 + 8 هم قوز بالا قوز بود .

حرکت هواداران در تهران پیامی بودصریح و بسیار محکم به دشمن حاکمیت راسیستی ایران و نیز به برخی از دوستانی که همواره با منیت سعی در ایجاد چند دستگی در حرکت دارند .

ایشان باید بدانند که حرکت ملی آذربایجان در دستان یکی دو سایت نیست این حرکت در دستان فعالین بی نام و نشانی است که نه تنها به خودخواهی ها ، رکلامها و منیتها ارزشی قائل نیستند بلکه همواره جان و مال خود را برای منافع ملی آذربایجان به خطر می اندازند .

امیدوارم سایتی که اسمش را ( اؤیرنجی سسی ) یعنی صدای دانشجو گذاشته است این نوشته مرا به عنوان انتقاد یک دانشچوی ترک آذربایجانی حداقل چاپ کند و جوابی برای من داشته باشد در غیر اینصورت از نظر من این سایت بهتر است اسمش را سایت ( دیره نیشین اؤیرنجی سسی ) بگذارد . چرا که من نسبت به این اقدام دیره نیش و سایتهای منتسب به آن دلگیر هستم و امیدوارم بعد از این چنین حرکتی را از دوستانمان نبینیم .

احمد درویشی