۱۳۹۱ دی ۷, پنجشنبه

تفاوت نگرش سایت " اویرنجی سسی " به فعالین ملی و چالشی به اسم عدم رعایت اصول و مرام


تک توران : در مورد عملکرد غیر اصولی و غیر اخلاقی سایت اؤیرنجی سسی که از نظر من
نام سایت " دیره نیشین اؤیرنجی سسی " بیشتر برازنده این سایت است قبلا
نیز مطلبی انتقادی ( 1 ) نوشته ام که متاسفانه مدیریت این سایت بر خلاف
ادعایی که در مورد مرام این سایت ( 2 ) : " -اندیشه ی سیاسی حرکت ملی
آزربایجان مخالف شخصیت پرستی و شخصیت سازی با هر عنوان و با هر توجیهی
است و بر این باور است که هموار نمودن راه دیکتاتوری تنها در چارچوب عقده
های شخصی می گنجد و بزرگترین بازنده ی آن آزادی ملت آزربایجان جنوبی
خواهد بود." دارند از چاپ این مطلب خودداری فرمودند .
در ادامه عدم رعایت اصول اخلاقی از طرف مدیریت این سایت و عدم پایبندی به
اصولی که سایت " دیره نیشین اؤیرنجی سسی " انجام می دهند اخیرا شاهد
عملکرد تبعیض آمیز نسبت به فعالین دستگیر شده در آزربایجان جنوبی هستیم .
با کمال تاسف عوامل این سایت در جریان دستگیریهای اخیر فعالین ملی
آزربایجان که نسبت به هر کدام از انها ارادت خاصی دارم رفتاری دوگانه
دارد . به طوری که شاهد هستیم می بینیم که مثلا در این سایت اسم فرد یا
افرادی بیشتر از دیگران تبلیغ و رکلام می شود . من به عنوان یک فعال ملی
کاملا طرفدار حمایت گسترده از فعالین دستگیر شده و چاپ پوسترها و نوشته
هایی در مورد این جان برکفان حرکت هستم .
اما سایتی که ادعا دارد از شخصیت پرستی بیزار است چگونه است که نه تنها
به شخصیت پرستی روی آورده است بلکه در شخصیت پرستی هم نسبت به فعالین
محترم در حرکت تبعیض قائل است .
چرا و به چه علت به اصولی که خود تعریف کرده اند پایبند نیستند . چرا و
به چه علت پشت نام جامعه ای به نام دانشجوی آزربایجانی قائم می شوید من
هم جزئی از آن جامعه بزرگ دانشجویان آزربایجان جنوبی هستم و به هیچ کس من
جمله شما اجازه نمی دهم از نام من برای تشکیلات تان ( دیره نیش ) مایه
بگذارید . امیدوارم انتقادهای سازنده را پذیرا باشید نه اینکه به من و
امثال من که زندگیمان را در راه ملتمان گذاشته ایم و در این راه هیچ منتی
هم سر ملتمان نمی گذاریم و وظیفه ملیمان را انجام می دهیم انــگ عوامل
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی بزنید و صورت مسئله را حل کنید .
وقت آنست که حقایق گفته شود ایمدوارم این نوشته هم همچون نوشته قبلی ام
از طرف این سایت بایکوت نشود.
ما پای در راه حق و حقیقت گذاشته ایم و این حق و حقیقت ابتدا باید در
میان خودمان آشکار شده و شفاف سازی گردد . دوستان زبان حق بریدنی نیست
لطفا به انتقادها توجه کنید واین حرکت را به قهقرا نبرید.
احمد درویشی