۱۳۹۱ مرداد ۲۷, جمعه

مقاومت مردم خشمگین آزربایجان در برابر سپاه/ هرلحظه احتمال طغیان وجود دارد


تك توران : عصر روز 21 مرداد زلزله دهشتناک آزربایجان به مرکزیت قره داغ منطقه را با خاک یکسان کرد….

 
تلویزیون دولتی ایران فقط به زیر نویس کردن اخبار زلزله بسنده کرد و با دهن کجی به ملت آزربایجان به ادامه برنامه های خود پرداخت بدتر از ان24 ساعت بعد از زلزله صدا سیما باپخش برنامه «خنده بازار» خشم مردم را به اوج خود رساند مسولان در توجیح نداشتن خبر از زلزله گفتند!



لحظاتی بعداز زلزله مصیبت بار رسانه های هر چند محدود حرکت ملی آزربایجان سایتها، گوناز تیوی و …. با تمام توان و امکانات خویش به انعکاس لحظه به لحظه حوادث پرداخت گفته های برخی از مسئولین جمهوری اسلا می نیز بر این صحه می گذارد. انتشار اخبار دست اول واقعه از مجاری رسانه های حرکت ملی آزربایجان و پرده برداری از خیانت علنی رژیم در حق زلزه زدگان آزربایجان رژیم را بشدت ناراحت کرده است.بدنبال درخواست فعالین و رسانه حرکت ملی آزربایجان برای کمک رسانی به زلزله زدگان قره داغ فعالین ملی شهرهای مختلف با کمک مردم اقدام به تشکیل اکیپهای امدادی و جمع آوری اقلام کمکی کردند بسیج مردمی آزربایجان و لبیک به فراخوان حرکت ملی ناراحتی مسئولان رژیم را دو چندان کرده است.



رژیم آشفته از خیانت خود دست به دامن مزدوران خود شده است بنا به گزارش خبر نگار ما هم اکنون مزدوران سپاه در سه راهی خوجا با ایجاد پایگاه ایست بازرسی از ارسال هرگونه کمک مردمی توسط نیروهای مردمی جلو گیری می کنند در مواردی مقاومت مردم با نیروهای سپاه منجر به درگیری می شود.

بنا به گزارشان رسیده از شهرها تبریز اورمیه دیروز چند نفر از اکیپهای امدادی مردمی در این شهرها توسط ماموران اداره اطاعات بازداشت شدند.از توزیع کمکهای مردمی اردبیل در بین مردم منطقه زلزله زده ممانعت بعمل آمده است.



حسن آزربایجان(دمیرچی) فعال سرشناس و ریش سفید آزربایجان اولین اکیپی بودکه در منطقه حاضر شد بنا به درخواست مردم دیروز شماره حساب خود را برای واریز کمکهای نقدی دراختیار عموم قرارد داد کمتر از 24 ساعت نگذشته بانک حساب وی را بلوکه کرد و در تهران نیز شماره حساب خانم ائلناز سردارنیا را بعد از 24 ساعت بلوکه شد.



به گزارش خبرنگار ما از تبریز وضعیت شهر تبریز متلاطم است تقریبا حکومت نظامی شده است، نیروهای سپاه که در همه جا به چشم می خورد جلوی مردم را می گیرند و آنها رابی خود بی جهت استنتاق می کنند مردم خشمگین است



در شهرهای دیگر آزربایجان نیز بغضهای گرفته مردم بخاطر اهانت صدا و سیما و خیانت آشکار مسئولین رژیم هر لحظه احتمال طغیان دارند. بغض های گرفته آزربایجان برای فوران خشم سهمگین ثانیه شماری می کند.