۱۳۹۱ مرداد ۲۷, جمعه

پیام مهم طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی خطاب به ملت زلزله زده ــ به خاک آبا و اجدادیتان محکم بچسبید و با وعده و وعیدهای دولتی ترک وطن نکنید

تك توران : بعد از زلزله دهشتناک در مناطق آزربایجان جنوبی و کشته و زخمیهای فراوان ، متاسفانه ملت داغدیده ــ مان خانه و کاشانه خود را هم از دست داده اند .
این همان نکته حساسی است که توجه تمامی ملتمان را به این مقال جلب می کنیم . در واقع فاشیست فارس با عدم کمک رسانی به ملت آزربایجان جنوبی و زنده به گور کردن آنها چندین هدف را دنبال می کند .

یکی از این اهداف شوم ، اجبار به مهاجرت آزربایجانیها از مناطق بسیار حساس و استراتژیک آزربایجان و نیز مکانهایی نزدیک به معادن مس ، اورانیوم ، طلا و غیره و جایگزین کردن نیروهای دولتی و شاید ملتهای غیر تورک به این مکانهاست .
لذا با توجه به این موضوع بسیار حساس توجه تمامی خانواده های زلزله زده را جلب کرده و ازفعالین ملی می خواهیم خانواده های آسیب دیده را از این هدف دولت جنایتکار فارس آگاه کنند .
ملتمان به هیچ وجهی اجازه ندارند با دریافت به اصطلاح وامهای مسکن محل زندگی خویش را ترک کرده و به مناطق دیگر کوچ کنند . این یک تکلیف ملی است . ما ضمن درک عمیق از درد و غم ملت فقیرمان از قشر مرفه ملتمان می خواهیم با کمک به اهالی زلزله زده بهشت برین آزربایجان جنوبی ، اجازه ندهند نفوس ملتمان از این مناطق کم گردد .
ضمناً از مسولین آزربایجان هم می خواهیم اگر اندک شرفی در خود حس می کنند هرگز اجازه ندهند دولت راسیستی فارس ایران به این هدف شوم خود برسد .


« طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی »


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Zilzile vurmuş milletimize önemli mesag : Ata yurdunuzu terk etmeyin

Tesüfle Güney Aazerbaycanı vuran dehşetli deprem milletmizin bir çoxunu evsiz yuvasız hale getirmişdir .
Bütün milletmizin diqqetini bu önemli noqtaya celb edirik .
Iran fars ırqıçı hakimiyeti üz vermiş bu hadiseden dolayı neçe kirli planı izleye bilir .
Zaten buna fakt olaraq bu acımasız halda milletimizi yanlız buraxan faşist devletin emelleri aşağıdaki vurquladığımız kirli planı yerine yetirecekdir .
Planların birisi milletimizi öz Ana vetenlerinden veede veidlerle uzaxlaşdırmaqdır .
Biz eli yalın fağır milletimizin zor durumun anlayaraq ancaq onlara bir milli teklif olaraq vetenlerini sıx elde tutmalarını istirik.
Milletimizin zenqin qısımından istirik özz yardımlarile izin vermesinler fars ırqıçı devleti milletimizi istratejik ve yeraltılarla zengin olan bölgelerden uzaxlaşdırsınlar .
Bildiginiz kimi zilzile vuran bölgeler yeraltı xezinelere o , cümleden qızıl miss ve oraniom kimi deyerli topraqa malikdir .
Bu qonuda özelikle ayıq sayıq milli feallarımızdan istirik bölge xalqını uyarsınlar . sonucda Azerbaycan yetkilerinden de istirik eyerse bir azcıq vucudlarında şeref hiss edirler hakimiyetin bu şum planına izin vermesinler .
« Güney azerbaycan milli müsteqil fealları teyfi»