۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

زلزله ویران گر و زلزله بیدار گر آذربایجان ــ آتابای همدانی


تك توران : زلزله ویران گر و زلزله بیدار گر آذربایجان تبریز سسی : زلزله ای شش ریشتری آزربایجان را شش دانگ بیدار کرد و خفتگان و خود فروختگان را به خود آورد. در حالیکه مردم آزربایجان در ماتم از دست دادن عزیزان خود سوگوار بود، شوونیسم فارس مشغول خنده بازار بود!

درست 24 ساعت بعد از زلزله نخست، رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه دستور توقف تیم امداد رسانی را داد تا مجروحان و زیر آوارماندگان زلزله زنده بگور شوند و با پخش برنامه تلویزیونی مشمئز کننده خنده بازار یعنی پاشیدن نمک بر زخم آزربایجان، چهره کریه و بیرحم شوونیسم فارس را به نمایش گذاشت.


 
در حالیکه بیش از سیصد روستای آزربایجان صد در صد با خاک یکسان شده و تعدادی شهر و روستا نیز خسارات فراوان دیده، اما شوونیستهای فارس نه تنها اندک کمکی نکرده بلکه وقیحانه و بیرحمانه، جلوی کاروانهای امداد رسانی ترکیه و آزربایجان شمالی را نیز گرفتند تا مجروحان حادثه زلزله در مرگ تدریجی عذاب بکشند. بایکوت خبری فاجعه زلزله آزربایجان توسط شوونیسم آخوندی از یک طرف، پخش برنامه طنز خنده بازار از طرف دیگر و اعلام عزاداری فقط در آزربایجان، نه بقیه ایران، اثبات کرد که حتی خود شوونیسم فارس نیز آزربایجان را جزئی از ایران نمیداند و مردم آزربایجان باید خود بحال سرزمینش دل بسوزاند.



فدرالیستهای بظاهر روشنفکر اما کذائی، در وب سایتهای مسخره شان فقط به خبری کوتاه با مضمون "زلزله در شمال غربی ایران" بسنده کردند و از پرداختن به عمق ماجرا و فاجعه طفره رفتند و اگر هم اعتراضی سر دادند صرفاً استفاده ابزاری از زلزله آزربایجان برای بی کفایت نشان دادن حکومت آخوندی بود، نه برای همدردی با مردم داغدار آزربایجان. در وب سایتهای مسخره فدرالیستهای بظاهر روشنفکر اما کذائی، تعداد کشته شدگان زلزله فقط 270 نفر اعلام شد، در حالیکه در رسانه های فاشیستی جمهوری اسلامی پیش تر 306 نفر اعلام شده بود. فدرالیستهای بظاهر روشنفکر اما کذائی اثبات کردند که در آزربایجان ستیزی با آخوندهای فاشیست تفاوت چندانی ندارند.



از هیچ کدامیک از شهرهای فارس زبان حتی یک ریال کمک نقدی و یک پتو کمک جنسی خبری نشد، زیرا مشغول خنده بازار بودند و فرصتی برای کمک به مردم آزربایجان نداشتند ولی برای کمک به ارمنستان اشغالگر و حکومت فاسد سوریه یعنی بشار اسد، همیشه آماده خدمت هستند.



بعضی از سیاستمداران اپوزیسیون رژیم آخوندی هم به قصد استفاده ابزاری از این فاجعه و به قصد بی کفایت نشان دادن حکومت آخوندی، لب به اعتراض گشودند اما دریغ از یک ریال کمک نقدی یا یک تسلیت خشک و خالی به مردم آزربایجان.



شقاوت و بیرحمی شوونیسم فارس آخوندی تا آنجا پیشرفت کرد که ملایان کثیف رژیم، بجای همدردی و کمک به زلزله زدگان، به ندامت مردم آزربایجان پرداختند که این زلزله بلای الهی بمنظور تنبیه مردم گناهکار آزربایجان بود.



انتشار عکسهای زلزله زدگان مظلوم آزربایجانی و آشکار شدن میزان فقر مردم آزربایجان با آن خانه های کاهگلی، خفته ترین بی خبران و بی غیرت ترین خود فروختگان آزربایجانی را نیز بخود آورد. هر چند که هزینه این زلزله بسیار زیاد بود ولی بیداری آن دائمی خواهد بود.



مردم غیور آزربایجان توجه کنند که فاجعه خشکانیدن عمدی دریاچه اورمیه تسط شونیسم فارس بمراتب فجیع تر و وسیع تر از زلزله اهر و ورزقان خواهد بود. بیم آن میرود که رژیم شوونیستی آخوندی اقدام به کوچاندن روستائیان زلزله زده آزربایجانی کند و بجای آنها، مهاجران کرد سنی یا افغانهای فارس زبان را اسکان دهد. هدف رژیم فاسد آخوندی از بایکوت خبری فاجعه زلزله آزربایجان، پاکسازی قومی منطقه از ملت ترک است.



گرگهای خاکستری یعنی مردم شجاع آزربایجان باید آماده باشند تا با سرنگونی قریب الوقوع حکومت کثیف آخوندی، بلافاصله اعلان استقلال یکجانبه نمایند و با تشکیل کشور جمهوری آزربایجان جنوبی، آن سگهای هار و طمعکار شوونیست فارس را از سرزمینمان بیرون کرده و پرچم مقدس آزربایجان را بر فراز کشور آزربایجان جنوبی به اهتزاز در آورند.



آتابای همدانی از کشور آزربایجان جنوبی