۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

بیانیه شماره 29 هواداران تراختور آزربایجان ــ جلوی غرور کاذب تیم را بگیرید


تك توران : بازی با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر 91 دارای نکاتی بود که لازم است از هم اکنون از اشتباهات این بازی و تجربه تلخ آن برای موفقیت در آینده درسهایی را بگیریم .

نوع استارت تراختور در این بازی از ابتدا طوری بود که کاملاً می توانستیم غرور کاذب دربین بازیکنان تیم را مشاهده کنیم امری که در نهایت سبب گردید نتیجه سنگین شکست 3 – 1 را متحمل شویم .


گذشته از مسئله غرور در بین بازیکنان تیم برخی از اشتباهات فنی همچون عدم بازگشتهای به موقع هر دو دفاع چپ و راست به خصوص دفاع چپ تیم و نیز اشتباهات عمق دفاع تیم در جای گیری و خروج با زمان بندی نامناسب ازعمق دفاع ؛ آرایشی نامناسب به دفاع تیم داده بود .

کادر فنی تیم باید اشتباهات این دیدار را کاملاً آنالیز کنند . بهترین عملکرد تیمی تراختور در 6 هفته گذشته در مقابل تیم راه آهن بوده است جای دارد مربیان تیم با نشان دادن صحنه های بازی تراختور و راه آهن به بازیکنان تیم این بازی و آرایش موزون در این بازی را سرمشق بازیهای آینده تراختور قرار دهند .

دفاع و دروازه بان تیم نیاز به کار روحی و روانی دارد تا همچون دو بازی گذشته در اولین دقایق بازی دروازه تیم باز نگردد .

نهایتاً اینکه همانطوریکه قبلاً ذکر گردید باید به بازیکنان متذکر شوند که هیچ تیم ضعیفی در لیگ برتر وجود ندارد لذا بازیکنان تیم باید کاملا با دقت و هوشیارانه جلوی غرور کاذب خود را بگیرند .
به نظر می رسد تراختور به این باخت نیاز داشت خوشبختانه نتایج سایر تیمهای بالای جدول اکثراً به نفع ما بود . امیدواریم از این شکست درسی بزرگ برای بازیهای آینده بگیریم .

به امید قهرمانی تیم
5/6/1391