۱۳۹۱ مرداد ۲۴, سه‌شنبه

بیانیه شماره 28 هواداران تراختور آزربایجان ــ پرچم آزربایجان را بر مناطق زلزله زده بزنید


تك توران : ملت شریف و قهرمان آزربایجان
بار دیگر دردی بزرگ بر دردهای ملت ستمدیده مان افزوده شد . حادثه تاسف بار و غم انگیز زلزله قاراداغ آزربایجان جنوبی و عدم کمک رسانی دولت فاشیستی ایران دل این ملت بلا دیده را آنچنان جریحه دار کرده است که به جرات می توان گفت علاوه بر بار غم و اندوه فراوانی که ملتمان بر دوش می کشند این مسئله سبب آگاهی هر چه بیشتر ملت آزربایجان از ماهیت واقعی حاکمیت راسیستی ایران برعلیه ملتمان گشته است .

تصور کنید آخرین ناله ها و نفسهای کودکی زیر آوار که منتظر است دستانی به کمکش آمده و نجاتش دهند اما این امید به زندگی از طرف دولتی فاشیستی و اشغالگر که خود را حاکم بر تمامی این خاک به نام ایران ! می داند با بی تفاوتی تمام و وحشیت هر چه تمامتر به یاس تبدیل شده و آن کودک و کودکانمان به بدترین شکل ممکن جان می دهند .
لعنت خدا بر حکومتی که رهبر جنایتکارش را حامی مسلمین جهان و ولی خدا بر روی زمین می داند . لعنت به رهبری که خود را به دروغ آزربایجانی خطاب می کند و از هر دشمنی بر ملتمان دشمن تر است . لعنت به رهبر و حکومتی که تا بدین روز غم ملتمان را نادیده گرفته و حتی به خود اجازه تسلیت تلویزیونی و عزای عمومی نداده است.
لغت به رسانه های فاشیستی فارس و تلویزیونهای دولتی که اخبار زلزله آزربایجان را با بی رحمی تمام بایکوت کردند
اما ما هستیم و آزربایجانمان ، گمان نکنید که با این جنایتها کمر ملتمان را خم خواهید کرد . ما هستیم و وطنمان .
هواداران تراختور آزربایجان ضمن تسلیت فراوان از غم و اندوه کشته شدگان حادثه زلزله از ملتمان می خواهد در جواب بی مهری دولت راسیستی ایران بر تپه های مناطق ملی و حادثه دیدمان پرچم ملی و مقدس آزربایجان را بزنند .
ننگ و شرم بر دولت راسیستی فارس ایران
یاشاسین آزربایجانیمیز
هواداران تراختور آزربایجان
24/5/1391