۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

راسیسم فارس 2 ــ تراختور آزربایجان 0


تک توران : بازی تراختور و استقلال تهران در حالی در تبریز شروع شد که دستهای کثیف راسیسم نتیجه این بازی را در شورای تامین استان به دستوربایتخت رقم زده بودند . همانها که از شب قبل از مسابقه تمامی نیروهای نطامی استان و حتی استانهای همجوار را به حالت آماده باش در آورده بودند . همانها که قرار براین داشتند تا حدود 80 هزار هوادار عاشق آزربایجانی را که از جای جای وطنمان به ورزشگاه آمده بودند مایوس روانه منزلهایشان کنند .
داور مسابقه علنا جلوی چشمان میلیونها بیننده تلویزیونی همان کاری را کرد که به او سبرده بودند . آری باز هم سر نماینده شاسته آزربایجان را بریدند اما تمامی این کثافت کاریها چیزی از شایستگی تراختور نکاست که هیچ بلکه بر عظمت این ملت و تیمش افزود . آری شما بازی را بردید و ما سیاست را ، شما دل 10 میلیون فارس را شاد کردید و در عوض نفرت 35 میلیون تورک غیور آزربایجانی را خریدید . نفرتی که مطمئنا به هیچ وجهی حصر بر مستطیل سبز کوچکتان نبوده و نخواهد بود . آتش بزرهای کینه ای که می کارید روزی از همین روزها گریبان حاکمیت نژاد برستتان را خواهد گرفت .
اگر قبول ندارید نگاهی کوتاه به شعارهای بازی بله فقط به همین شعار به دقت بنگرید " فدراسیون ایران ، دشمن آزربایجان " ندای گوش خراشی است می دانیم .
یا نگاهی به بلاکاردهای هواداران در این بازی بیاندازید جایی که هوادران تراختور مرزهای جغرافیای ایران را در سیاست در نوردیده اند جایی که این غیور مردان از همین استادیوم از همین دره گرگها بیامی سخت به نژادبرستانی همچون شما دادند جایی که سیاست نژادبرستانه دولت فرانسه را با بلاکاردی بزرگ محکوم کردند ، برایتان سخت است اما فردا هیمن ویدئوها رسانه های دنیا را به حیرت خواهند انداخت .
حال نیک بنگرید شما باختید یا ما ؟
ویدئوهای حواشی بازی بعدا در اختیار خوانندگان قرار می گیرد
گروه خبری تک توران