۱۳۹۱ خرداد ۶, شنبه

تجمع اعتراضي جمعي از دانشجويان كارشناسي ارشد دانشگاه تبريز براي قطع اينترنت


تك توران : يك منبع محلي به كمپين بين المللي حقوق بشر در ايران گفت عصر روز جمعه ۵ خردادماه ساعت ۱۷ تعدادي از دانشجويان فوق ليسانس دانشگاه تبريز در اعتراض به قطع مداوم سرويس اينترنت اين دانشگاه كه دسترسي آنها را به اين سرويس مختل كرده است در مقابل خوابگاه وليعصر اين دانشگاه تجمع اعتراضي برگزار كردند.


اين منبع محلي به كمپين گفت كه اين تجمع با افزوده شدن دانشجويان بيشتر تا بعد از پس از ۱۰ شب نيز ادامه داشته است. به گفته اين شاهد عيني مسئولان حراست دانشگاه در جمع دانشجويان تجمع كننده حاضر شده اند و گفته اند كه در صورت ادامه تجمع بايد منتظر عواقب آن هم باشند.

اين شاهد عيني به كمپين گفت كه در طي ماههاي گذشته ارائه خدمات اينترنتي به دانشجويان دانشگاه با كاستي هاي جدي همراه بوده و با وجود اعتراض دانشجويان، مسئولان اين دانشگاه نسبت به برآورده كردن خواسته‌ دانشجويان مبني بر دسترسي منظم به اينترنت بي اعتنا بوده‌اند و با توجه به نياز دانشجويان فوق ليسانس به منابع علمي اينترنتي عصر امروز دانشجويان اقدام به برگزاري چنين اعتراضي كرده‌اند.

به گفته يكي از دانشجويان اينترنت يا قطع است ويا زماني كه وصل است آنچنان سرعت پاييني دارد كه عملا آنها نمي توانند از ان استفاده كنند. شاهد عيني به كمپين گفت دردقايق پاياني اين تجمع مسوول خدمات دانشجويي دانشگاه با حضوردر جمع معترضان به آنها قول داده است كه در اسرع وقت مشكل دسترسي نداشتن به اينترنت و قطع مداوم آن را پيگيري و حل كند.