۱۳۹۱ خرداد ۴, پنجشنبه

حزب الله يا " حزب الفارس " / بيانيه شرم آور انصار حزب ا... تبریز در خصوص برگزاری مسابقات يوروويژن در جمهوري آزربايجان شمالي


تك توران : 

انا لله و انا الیه راجعون

امت شهید پرور تبریز, خانواده های معظم شهدا و ایثارگران , عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت , دانشجویان و طلاب گرانقدر , روحانیت معظم؛


پیرو فرمایشات گهر بار و روشنگرانه نماینده امام خامنه ای در استان و اخبار رسیده از جمهوری آذربایجان باطلاع می رساند که این کشور چند سالی است جنگ با اسلام را شروع کرده و اقدامات ننگین ضد الهی انجام می دهد . بدینوسیله امت حزب ا... تبریز بیانیه خود را بدین شرح صادر می نماید:

دولت الهام با اقدامات ننگین خود آذربایجان را به قلعه صلیبیون برای  اهانت به مقدسات دینی و تمدنی آذری ها تبدیل کرده است . چنانچه در سال های اخیر برخلاف سیاست گذشته اش که مخفیانه علیه دین توطئه گری می نمود به دستور مستقیم موساد علنا به مصاف دین رفته و احکام دینی را ممنوع کرده است, عزاداری برای حضرت ابا عبدا...  الحسین (علیه السلام) و اهل بیت (علیهم السلام) را ممنوع نموده است . حجاب دینی و تبیلغ دین را ممنوع کرده است . بنام تمدن و پیشرفت و به بهانه اروپایی شدن فرهنگ و هویت دینی و ملی آذربایجان را همانند غاصبین قره باغ در نابودی و حذف دائم قرار داه است. یعنی صهیونیسم همان اقداماتی را که به دست سِرژ ازاتی سَرکیسیان در قره باغ مرتکب می شود در 80 درصد خاک آذربایجان به دست الهام علی اف انجام می دهد.

اخیرا نیز با اقدامی ننگین برای از بین بردن هویت دینی آذربایجان و ترویج شیطان پرستی و همجنس بازی دولت الهام شرف آذری ها را زیر پای همجنس بازان ذبح نموده است. حتی در این راستا بر خلاف کنوانسیون ژنو مسکن آذری ها را تخریب نموده است تا بتواند رضایت اربابانش در موساد را جلب نماید. غافل از اینکه از لابلای خیابان های صاف شده برای همجنس بازان ناله های مردم فقیر آن دیار که برای خوش خدمتی الهام بی خانمان شده اند به گوش می رسد و این فریاد های خاموش به صدا در آمده و همجنس بازان را از خاک آذربایجان به مدفن قوم لوط خواهد فرستاد.

مردم تبریز نیز بنا به غیرت دینی و ادای حق هم خانوادگی برای هم صدایی با فریاد مسلمانان آزاده آذربایجان و صدا دادن به صدای رهبران در حبس آذربایجان مقابل سرکنسولگری آن کشور در تبریز تجمع نمودند و اعتراض خود را به مسئولین دولت خودفروخته الهام اعلام کردند ولی دولت الهام بجای اعتراض شهروندان  آذربایجان و تبریزی با بازی فیلم جدیدی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران به خطایی بزرگ دست زده و مقدسات دینی من جمله مقام نیابت عامه حضرت مهدی (عج) و ولایت فقیه را مورد هتاکی قرار دادند.

اینک که دولت الهام در مسیر به تاراج بردن غیرت آذری ها گام برمی دارد وزبانی جز زبان زور نمی شناسد ,پس از اعتراض شهروندان تبریز اینک کاسه صبر متدینین آذری لبریز شده است و ما نیروهای مردمی , دیندارو غیور تبریزدر کنار شهروندان غیور آذربایجانی برای زدودن لکه ننگ یوروویژن همزمان با آغاز رژه همجنس بازان لانه فساد دولت الهام در تبریز را فتح و به دست دولت در تبعید آذربایجان خواهیم سپرد.

ان تنصرا... ینصرکم . یثبت اقدامکم