۱۳۹۰ شهریور ۱۶, چهارشنبه

حسن شریعتمداری نماینده آذربایجان نیست ــ یاشار حکاک پور


 برنامه پارازیت صدای آمریکا این هفته از آقای حسن شریعتمداری بعنوان مهمان برای صحبت در مورد اعتراضات آذربایجانیها به خشک شدن دریاچه ارومیه دعوت کرده اشت. شریعتمداری شخصیتی مربوط به اپوزیسیون مرکزگرای ایران است و هیچگونه ارتباطی با آنچه در هفته های گذشته در آذربایجان می گذشت ندارد.

وی در جریان سرکوب مردم آذربایجان هیچگونه فعالیتی در جهت حمایت از معترضین و بازداشت شدگان یا خبررسانی در این مورد انجام نداده است. ایشان از اینکه فعال آذربایجانی نامیده شود ابا دارد و اصرار دارد که فعال سراسری نامیده شود.جنبش تمرکزگرا و مدیای فارسی زبان ایران باید بداند حرکاتی از این دست نه تنها کمکی به اپوزیسیون مرکزگرای ایران نخواهد کرد بلکه باعث خواهد شد اندک امید برای همکاری نیروهای دموکرات آذربایجان با نیروهای دموکرات در مرکز از بین برود.



لازم است که فعالان آذربایجانی با نوشتن نامه به مسئولین آمریکایی صدای آمریکا(به هر زبانی که می خواهند) اعتراض خود را به انتخاب حسن شریعتمداری برای نمایندگی آذربایجانیها در آن رسانه اعلام نمایند.



آدرس ایمیلهای مسئولین آمریکایی صدای آمریکا



publicaffairs@ibb.gov, pubaff@ibb.gov, idahiyat@voanews.com,

dbellone@voanews.com, cgoolsby@ibb.gov, dwaustin@voanews.com,

rhodge@voanews.com, wamarsh@voanews.com, kechao@voanews.com, abelida@voanews.com, kmahmoud@voanews.com; VOANews@voanews.co