۱۳۹۰ مهر ۴, دوشنبه

آزربایجانیها خواستار مجازات دو بازیکن شاهین بوشهردر ملاء عام هستند : عمل شرم آور دو بازیکن لیگ شاهین بوشهر در ورزشگاه سهند تبریز

تک توران : دو بازیکن تیم شاهین بوشهر، در یک اقدام شنیع و حیرت آور و در حالی که تماشاگران هنوز در ورزشگاه بودند، فضای مقدس ورزش را آلوده کردند.
مسابقه شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در شرایطی به پایان رسید که دو بازیکن تیم شاهین بوشهر در پایان مسابقه در شرایطی که هنوز تماشاگران ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک نکرده بودند مرتکب یک عمل زشت و غیراخلاقی شدند!
در حالی که صادق کرمی در ضلع جنوب غربی ورزشگاه به سمت دیوار در حال دفع ادرار بود، عکاسان و تصویربرداران و شاهدان ماجرا به وی و میثم منیعی - که مراقب وی بود! - اعتراض کردند که این بار منیعی واکنش زشت تری به اعتراض آنها داشت.
ماجرای بی اخلاقی بازیکنان شاهین بوشهر که قبل از این نیز توسط "جان نگودی" بازیکن آفریقایی ابومسلم در مشهد تکرار شده بود، در نشست خبری بعد از این بازی مورد سوال خبرنگاران از حمید درخشان قرار گرفت که سرمربی شاهین بوشهر تاکید کرد قطعا با این بازیکنان برخورد خواهد شد.
آزربایجانیها این توهین آشکار دو بازیکن شاهین بوشهر را توهین به ساحت مقدس ورزش و توهین به آزربایجان تلقی میکنند . ملت آزربایجان از مسئولان بی کفایت آزربایجان می خواهند هرچه سریعتر این دو بازیکن را در تبریز و در ملاء عام محاکمه کنند .