۱۳۹۰ مهر ۸, جمعه

بلاژویچ : اميدوارم تراکتورسازي با اين هواداران قهرمان ليگ شود

میروسلاو بلاژویچ پس از شکست 3 بر یک مقابل تراکتور سازی گفت: قبل از هر چیز به قلعه نویی و همه تراکتوری‌ها این پیروزی را تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این برد حق تراکتور سازی بود. به رغم اخراج یکی از بازیکنان این تیم آنها با انگیزه بازی کردند.
 وی افزود: نمی‌خواهم از مس انتقاد کنم. آنها شجاعانه جنگیدنداما تلاش‌شان برای تغییر نتیجه کافی نبود. امیدوارم تراکتور سازی با این هواداران قهرمان لیگ شود.در پاسخ به این سؤال که چرا در جریان بازی به گلر تیمش اعتراض می‌کرد گفت: من به او می‌گفتم توپ‌هایی که ارسال می‌کنی باید طوری باشد که بازی سازی شود.


 
 بلاژویچ در مورد صحنه پنالتی مس کرمان گفت: من چون از صحنه دور بودم نمی‌توانم نظری بدهم.
 سرمربی مس خاطرنشان کرد: از این بازی نکات زیادی یاد گرفتیم. چشم من به حقایق بازی کاملا باز‌تر شد و تمایل دارم در بازی‌های آینده از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنم.