۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

شکایت باشگاه تراکتورسازی تبریز از ادعاهای کذب "غمزه " و رئیس هیئت فوتبال گیلان به سازمان لیگ ریاست محترم سازمان لیگ

سلام علیکم
احتراما به استحضار می رساند آقای حمید غمزه کمک داور دوم مسابقه تراکتورسازی و نفت تهران که گل آفساید نفت را سالم اعلام کرد و موجب باخت تراکتور گردید به خاطر تحت السعاع قراردادن عملکرد خود ادعا کرده که آقای قلعه نویی به وی توهین کرده و سپس نیز در پمپ بنزین تبریز که آدرس و اسم آن را اعلام نکرده توسط چهارنفر تهدید و مورد ضرب وشتم واقع شده است .
از طرف دیگر آقای مجتبی پوربخش مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال رشت در اطلاعیه ای که در صفحه سوم روزنامه 90 مورخه شنبه 26شهریور به چاپ رسیده اعلام داشته آقای غمزه در راه بازگشت به رشت در پمپ بنزین مورد حمله واقع شده که بلافاصله موضوع را به هیئت فوتبال رشت گزارش کرده و هیئت فوتبال نیز به رئیس کمیته انضباطی اطلاع داده است .
آقای الماس خاله رئیس هیئت فوتبال رشت نیز در مصاحبه ای که از طریق رسانه ملی و در برنامه 90 پخش شد اظهار کرد که داور ما را مورد ضرب و شتم قرارداده اند و اعلام داشت این اقدام هدایت شده می باشد .

متاسفانه آقای رضا غیاثی که عضو کمیته داوران بوده و می بایست بی طرفی کامل را رعایت کرده و بدون سند و مدرک مطلبی اظهار نکند نیز در برنامه 90 اتهاماتی را به کادر فنی و مسئولین باشگاه وارد نموده واظهار داشت که کادر فنی به رختکن داوران رفته و به وی توهین نموده اند که بعد از تکذیب خبر توسط مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی ایشان بلافاصله حرف خود را عوض و گفت منظورم راهرو ورزشگاه است و سپس در مورد تهیه فیلم از پمپ بنزین محل ضرب و شتم نیز ضمن اهانت به کارکنان زحمتکش جایگاه های پمپ بنزین که شبانه روز جهت رفاه مردم فعالیت دارند اتهام دیگری وارد کرده و اعلام داشت که ممکن است فیلم را پاک کنند . ایشان به علت کمی اطلاعات خبر ندارند که سیستم های فیلم موجود در جایگاه دارای نرم افزار خاصی می باشد که امکان ورود به آن در جایگاه وجود نداشته و از طرف مرکز خاصی کنترل می شوند . بنابه اعلام مسئولین مربوطه برابر بررسی های بعمل آمده در هیچ یک از جایگاه های سوختگیری تبریز در محدوده صد کیلومتری تبریز به تهران و تبریز به رشت در شب مورد ادعای آقای غمزه هیچ مورد درگیری ثبت نشده است و موضوع کذب محض می باشد .
اقدامات هماهنگ آقای غمزه و هیئت فوتبال رشت سوالاتی را پیش می آورد که با وجود نهادهای قانونی مثل کمیته داوران ، کمیته انضباطی ، مسئولین فدراسیون فوتبال و مسئولین سازمان لیگ آقای غمزه روی چه حساب و کتابی گزارش خود را به هیئت فوتبال رشت که در این ارتباط نهادی غیر مسئول است گزارش نموده است ؟ هیئت فوتبال رشت چه محلی از اعراب دارد و چه ارتباطی بین هیئت فوتبال و آقای غمزه وجود دارد که مسئول هیئت رشت در رسانه ملی از کلمه داور ما استفاده می کند و به جای مسئولین قانونی ، پیگیر ادعاهای آقای غمزه می باشد .
آقای غمزه که حرفهای ضد و نقیض می زند در مصاحبه با خبرنگار مهر که در سایت ورزش 3 در مورخه 31 شهریور منشر شد این بار اعلام داشته که بعد از 5/1 ساعت حرکت از تبریز که وارد پمپ بنزین شده درگیری روی داده و ضاربین گفته اند 5/1 ساعت است که وی را تعقیب می نمایند با این حساب موضوع در خارج از تبریز و به فاصله 150کیلومتری اتفاق افتاده است .
از مجموعه اقدامات هماهنگ آقای غمزه و هیئت فوتبال رشت و سفسطه بافی های انجام شده چنین بر می آید که سناریویی بر علیه تراکتورسازی کلید خورده و فرهنگ و آبروی مردم تبریز را نشانه رفته اند .
سناریوی فوق نشان میدهد که گل آفساید نفت تهران به تراکتورو باخت تراکتور فراتر از اشتباه داوری بوده و می تواند با موضوع ادعا های غیر مستند و اتهامات وارده مرتبط باشد که نیاز به تحقیق و بررسی موشکافانه دارد .
با توجه به اینکه اتهاماتی که درمطبوعات و رسانه ملی بر علیه باشگاه ، کادرفنی و مردم تبریز وارد شده است بدینوسیله باشگاه تراکتورسازی بر علیه داور مذکور و سوت مشکوک وی و تهمت آقای الماس خاله مبنی بر هدایت شده بودن ضرب و شتم داور ، اقامه دعوی کرده و شکایت خود را اعلام داشته و درخواست می نماید که مسئولین محترم موضوع را جدی بررسی و اعلام نمایند که آیا تراکتورسازی در مسابقه با نفت به نفت تهران باخته یا به داماش گیلان و هیئت فوتبال رشت
آقایان غمزه و الماس خاله ادعای خود را ثابت نمایند در غیر اینصورت به اتهام تشویش اذهان و اهانت به مردم تبریز و باشگاه تراکتورسازی تحت پیگزد قانونی قرار بگیرند
به آقای رضا غیاثی تذکر و مسئولیت جایگاه وی یاد آوری گردد و تراکتورسازی در دفاع از حقوق تیم و مردم تبریز کوتاه نیامده و مصرانه تقاضای رسیدگی در اسرع وقت و کشف پشت پرده مسائل را دارد .