۱۳۹۱ بهمن ۱۹, پنجشنبه

بی بی سی بخش فارسی بی شرمانه از تروریست کرد ترکیه به عنوان پیکار جو یاد می کند


تک توران: در اینکه نوع نگاه دولت ایران و بی بی سی فارسی در موضوع ترور و تروریسم تطابق کامل دارد شکی نیست. برای درک بهتر موضوع می توان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را در ترکیه مثال زد که سالهاست دست به   کشتار شهروندان  ترکیه می زند

و حتی اتحادیه اورپا و آمریکا این گروهک را در لیست گروه های تروریستی جای داده اند و بنا به اسناد متعددی رسمی و غیرسمی دولت ایران سالها حمایت که چه عرض کنیم به گفته یکی از رهبران دستگیر شده پ.ک.ک در ترکیه که طی  چند روز گذشته در دادگاه حاضر شده بود دقیقاً جمله زیر را بکاربرد:
دولت ایران کم مانده بود به ما هلیکوپتر بدهد ...
گروههای تروریست اعمم از حزب کارگران کردستان و دیگر گروههای مسلح کرد سالها در غرب آزربایجان در کمپ هائی که توسط دولت ایران ساخته شده آموزش بمب گذاری و کشتار انسانها را دیده و می بینند. پس نتیجه می گیریم که دولت ایران برای پیشربرد منافع و حکمرانی بر منطقه از گروههای رادیکال و تروریست کرد سالها بهره برده و می برد.
در طرف مقابل بی بی سی فارسی قرار دارد که به عنوان مدیای غیررسمی گروههای تروریست کرد عمل کرده و می کند. بی بی سی فارسی نه به سبب رسالت رسانه ای اش به ارگان غیررسمی پروپاگاندا سازی بر علیه دولت ترکیه و ملت ترک منطقه مبدل گشته بلکه دقیقاً بر اساس منافع ملی ناسیونالسیم افراطی فارسی و پان ایرانیسم که منافعش با دولت ایران در موضوع حمایت از تروریسم تطابق کامل دارد نقش غیررسمی گروههای مسلح کرد را بر عهده گرفته است. ملت ترک به هیچ وجه کشتارها و جنایات پ.ک.ک، پژاک، قاسملو، سیمیتقوی یاغی و .. فراموش نکرده و نخواهد کرد.
برای مثال در همین خبرفوق بی بی سی فارسی طوری به خواننده عوام اقلاء می کند که گوئی 12 تروریستی که خدا می داند تاکنون سر چندین نفر را از بیخ بریده اند برای "سیزده بدر" در مرز ترکیه – عراق بوده اند که نظامیان نامرد ترکیه فرا رسیده و در عین نامردی این عزیزان را پرپر می کنند. این اولین باری نیست که بی بی سی فارسی دست به چنین عمل غیراخلاقی می زند بلکه کارنامه ننگین و سیاه بی بی سی پر از چنین مسائلی و سانسور ملت ترک ماطبق با سانسور دولت ایران بر علیه ملت ترک می باشد.
همانطور که بارها گفته ایم تا ایران ویران نشود ملت ترک آزاد نخواهد گشت، تئوریسینهای پشت سر آیت الله بی بی سی فارسی، رادیو فردا، صدای آمریکا و ... همگی و همگی در مورد حقوق ملت ترک و دیگر ملل غیرفارس هم پیمانی دیرینی با دولت ایران برای سرکوب ملت ترک و دیگر ملل غیرفارس دارند.