۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

آخرین خبر از وضعیت پرونده محمود فضلی


تک توران : دادگاه رسیدگی به اتهامات محمود فضلی،پس از نقض حکم وی از سوی دیوان عالی کشور در اول اسفند برگزار خواهد گردید.
 در پی نقض حکم محکومیت محمود فضلی در دیوان عالی کشور،جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی ۱ اسفند۹۱ در شعبه ۴ دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیشتر به علت عدم همکاری اداره اطلاعات تبریز در انتقال وی به شعبه فوق، جلسه رسیدگی به اتهامات این فعال مدنی لغو و به ۱ اسفند ۹۱ موکول شده بود. مستشاران شعبه ۴ دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی میکائیل خوب یار پور و عباس امان زاده می باشند.جلسه دادگاه ائلمان (مهدی)نوری نیز در تاریخ فوق برگزار خواهد گردید.
بنا به این گزارش و به نقل از فقیهی – وکیل محمود فضلی – در صورت عدم همکاری اداره اطلاعات در انتقال ایشان به دادگاه ، مستشاران می توانند به صورت غیابی به بررسی این پرونده بپردازند.
لازم به ذکر است محمود فضلی در برقراری تماس با خانواده خود دچار محدودیت بوده و آخرین تماس وی با همسرش شب گذشته ۲۹بهمن۹۱ به مدت چند دقیقه بوده است.
محمود فضلی فعال ملی-مدنی آذربایجانی به همراه ۲۸ نفر دیگر در جلسه هم اندیشی برای نجات دریاچه اورمیه ۲ شهریور ۹۰بازداشت گردید.وی از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب تبریز به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت ملی به ۲۴ ماه حبس محکوم گردیده است.