۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

بیانیه شماره 36 هواداران تراختور آزربایجان ــ اعلام حمایت از امضای پتیشن برای نقض حقوق آزربایجانیها در سایت کاخ سفید


تک توران : هواداران غیور و میلیونی تراختور آزربایجان

اخیراً پتیشنی برای حمایت از حقوق نقض شده ملت آزربایجان در ایران در سایت کاخ سفید قرار گرفته است . براساس قوانین سایت کاخ سفید اگر تعداد امضاها به حد نصاب 25 هزار امضا برسد این پتیشن به صورت لایحه ای می تواند در دستور کار کاخ سفید قرار گرفته و حتی به مجلس آمریکا کشیده شود .


اهمیت این موضوع در این زمان حساس که فدراسیون فاشیستی ایران با اعلام برائت ازعملکرد بازیکن فاشیست تیم ذوب آهن ( محسن مسلمان ) انجام داد و دل میلیونها تورک آزربایجانی را به درد آورد صد چندان می شود .

بنابراین ما از کلیه هواداران میلیونی تراختور در این چند روز کم باقی مانده از مدت امضای پتیشن درخواست داریم بار دیگر غیرت هواداران تراختور را که زبان زد عام و خاص است یکبار دیگر نشان داده و دنیا را از مسئله تبعیض نژادی بر علیه ملتمان در ایران نشان دهند .

هواداران تراختور آزربایجان ــ 14/11/1391
راهنمای امضای طومار :


از قسمت Create an Account جهت ایجاد حساب توسط یک ایمیل معتبر ثبت نام نموده و فرم مربوطه را پر کنید. حساب کاربری و رمز عبور به ایمیلتان فرستاده خواهد شد.

سپس با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید Login کرده در سمت چپ sign this petition را بزنید.

بدین صورت عملیات پایان می پذیرد

آدرس لینک سایت :
https://petitions.whitehouse.gov/petition/recognize-islamic-government-iran-violating-fundamental-rights-irans-azerbaijani-ethnic-minority/gR2mqw7b