۱۳۹۱ اسفند ۴, جمعه

بیانیه شماره 37 هواداران تراختور آزربایجان ــ هشدار آسیایی هواداران به نیروهای امنیتی ایران


تک توران : بر اساس برخی اخبار دریافتی به نظر می رسد شورای تامین استان به دستور مقامات مرکزی قصد دارند در بازی های آسیایی تراختور در تبریز اقدام به بسیج نیروهای مزدور خود از تبریز و سایر شهرهای ایران کرده و بدینوسیله صندلیهای ورزشگاه را قبل از رسیدن هواداران اصیل تراختور قبضه کنند .
شواهد حاکی از این است که نیروهای امنیتی ایران که از ترس شعارهای ملی – مدنی هواداران تراختور در بازیهای آسیایی شدیداً به وحشت افتاده اند قصد دارند بعد از در دست گرفتن جو ورزشگاه اقدام به دادن شعارهایی از قبیل شعار مجعول خلیج فارس ! و شعارهایی در مدح کشور ایران نام کنند . حتی گفته می شود حدود 50 هزار بلیط همراه با پرچم ایران در اختیار نیروهای مزدور قرار داده خواهد شد . استارت این عمل نیز با پخش تراکتهایی در جای جای شهر تبریز زده شده است . در این پلاکارتها از هواداران تراختور خواسته شده است که از دادن شعارهای سیاسی ( از دیدگاه آنها شعارهایی {مثل تورک دیلینده مدرسه } شعاری سیاسی است ! ) خودداری کنند .
لذا هواداران میلیونی تراختور آزربایجان از این بیانیه نسبت به اقدامات احمقانه نیروهای امنیتی ایران شدیداً هشدار می دهند ، اگر چنین پروژه های احمقانه ای در سر دارند هر چه سریعتر از اقدام نابخردانه خویش بازگردند چرا که اگر اتفاقی همچون حادثه خونین استادیوم فوتبال در مصــر در سال گذشته ، در تبریز هم اتفاق بیافتد مسوول چنین فاجعه ای، ایران و نیروهای امنیتی این کشور خواهد بود .
از کلیه هواداران فهیم تراختور در تبریز و سایر شهرهای آزربایجان درخواست داریم جهت از بین بردن هرگونه پروژه احتمالی از طرف حاکمیت ، در آرامش تمام حداقل 5 – 4 ساعت زودتر و به صورت گروهی با حضوری پررنگ ورزشگاه را در دست بگیرند و در حین بازی هم از پرتاب هرگونه اشیا به درون زمین خودداری کنند .
شعار اصلی انتخابی از طرف هواداران تراختور شعار ' ساوز آزربایجان --- ایز . نات . ایران '
south Azerbaycan --- is . not . iran  می باشد .
از کلیه رسانه های ملی و رسانه های هواداری درخواست می گردد با تبلیغات گسترده خود از شکل گیری نقشه های شوم دشمن راسیست فارس جلوگیری به عمل آورند .
وعده دیدار ما :
روز سه شنبه ، 8 اسفند ماه 1391
مکان : استادیوم سهند تبریز
ساعت برگزاری مسابقه : 16