۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

توهین شنیع بازیکن فارس به ملت آذربایجان+ تصویر


تک توران : محسن مسلمان(بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان) بعد از به ثمر رساندن گل دیروز خود در دیدار با تیم تراکتورسازی، حرکتی شنیع و زننده رو به هواداران تراکتور و حتی قسمت وی.آی.پی که مسئولین استانی در آنجا حضور دارند انجام داد که از دید دوربین های عکاسی به دور نمانده است.
توهین به ترک‌ها در مقابل دوربینهای تلوزیون به یک عادت تبدیل شده است. این توهین‌ها تقریبا در تمامی استادیوم‌های کشور که لیگ برتر در آنجا برگزار می گردد انجام شده و این بار در استادیوم تبریز توسط بازیکن سپاهان اصفهان. توهین کننده این بار محسن مسلمان است. محسن مسلمان(متولد ۷ بهمن ۱۳۶۹) در تهران محلهٔ نارمک و ساکن شهر اصفهان که هم اکنون در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر بازی میکند. این توهینها در فضای جامعه ی فارس زبان ایران آنقدر عادی شده که یک بازیکن فوتبال در حضور هزاران هوادار و همچنین میلیونها بیننده چنین گستاخانه به مردم آذربایجان توهین میکند.
همه چیز در این عکس گویا است!
بازیکن فوتبالی که بعد از زدن گل به تراکتور در مقابل 40 هزار هوادار آذربایجانی، شکلک یک حیوان را به آنها نشان داد.
و جالب آن که وی در جواب خبرنگار روزنامه 90 که آیا حرکت شما مخصوصا برای تماشاگران ترک بود؟ این موضوع را رد نکرده و با وقاحت تمام خندیده است...
این در حالی است که کاظمی(سرمربی تیم ذوب آهن) درباره‌ی حرکت‌های ناشایست محسن مسلمان بعد از به ثمر رساندن گل بیان کرد: من از کار محسن مسلمان به شدت دلخور هستم. بلافاصله بعد از پایان بازی 20 میلیون تومان جریمه کردیم. وی حرکات ناشایستی را نسبت به هواداران بسیار خوب و پرشور و باتعصب تراکتورسازی انجام داد. من از همه‌ی آذربایجانی‌ها معذرت می‌خواهم.
باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، چه عکس العملی در قبال حرکت فاشیستی این بازیکن انجام خواهد داد؟
مسئولین و نمایندگان مجلس خطه آذربایجان در مجلس شورای اسلامی چه واکنشی در مورد حرکت بیشرمانه ی این بازیکن انجام خواهند داد؟
هواداران تراکتور منتظر واکنشها هستند...