۱۳۹۱ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

بیانیه شماره 35 هوارداران تراختور آزربایجان ــ جواب مسلمان فارس را در بازیهای آسیایی با شعار خلیج عربی خواهیم داد


تک توران : روز بازی بین تیمهای تراختور آزربایجان و ذوب آهن اصفهان بازیکن فارس زبان تیم اصفهانی چنان توهین شنیع و بی شرمانه بر ساحت ملت بزرگ و تاریخی آزربایجان کرد که شاید تاریخ فوتبال چنین اقدام زشتی بر علیه یک ملت را آنهم در زمین بازی آن ملت به یاد نداشته باشد .


البته این حرکت نژادپرستانه به علت اینکه بعد از به ثمر رسیدن گل ذوب آهن توسط همین بازیکن اتفاق افتاد هواداران تراختور چون هنوز از گل دریافتی شوکه شده بودند متوجه این حرکت بی شرمانه نشدند . چرا که اگر این اقدام در جریان بازی انجام می پذیرفت مطمئنا این بازیکن به آسانی نمی توانست تبریز را به مقصد اصفهان ترک کند .

ما ضمن انتقاد شدید از به اصطلاح مسئولین بی عرضه استان به خصوص از جناب آقای دکتر بیگی که تازه از سفر ننگین به ارمنستان اشغالگر اراضی آزربایجان برگشته اند و تمامی آن عده از نمایندگان مجلسی که نظاره گر این بازی بودند و در قبال این توهین بی شرمانه حتی ککشان هم نگزید کلیت این ماجرا را طرحی برنامه ریزی شده از طرف فدراسیون فاشیستی فوتبال ایران و در راس آن افرادی همچون آقای تاج می دانیم .

هوادارن تراختور ضمن محکومیت این اقدام نژادپرستانه از طرف محسن مسلمان اعلام می دارد زین پس عاملان چنین توهینهایی در هر نکته از ایران که باشند قطع به یقین جزای این عمل را از طرف ملت 35 میلیونی تورک آزربایجان خواهند دید .

هواداران تراختور آزربایجان در جواب این اقدام شنیع از طرف فدراسیون فارس مسلمان ایران به عنوان عامل اصلی این سناریو در بازیهای آسیایی شعار " خلیـــج عـــــربی " آنهم در مقابل تیمهای عربی را سر خواهند داد تا درس عبرتی باشد برای آنها که می خواهند با چنین اقداماتی ملت آزربایجان را تحقیر کنند . این جوابی خواهد بود به تمامی بی اعتنایی های فدراسیون فوتبال و کمیته به اصطلاح انظباطی آن که سالهاست چشمهایش را بر چنین مسائلی بسته و به راحتی می گذرد .

بهمن 1391

هواداران تراختور آزربایجان