۱۳۹۲ خرداد ۳, جمعه

فراخوان اعتراض : بیر قالخ آیاغا حاقیوی سسله وطن اوغلو------ بابکلری ستارلاری سسله وطن اوغلو

تك توران : در سردترین صبحگاه خاکستری تاریخ وقتی جلد کهنه شناسنامه هایمان درد می کرد، فریاد اعتراض و آزادی خواهی از گلوی رادمردان آزربایجان، خواب آشفته فاشیستان را برهم زد. در گذشته ما رنجی است که سوزش زخم بی عدالتی و گرایش به نژادپرستی هنوز در قلب مبارزین به یادگار مانده است. این سرزمین همیشه سنگر بوده، سنگر دفاع از شرافت بشری و آرم...ان های بلند آزادگی.

روزهای بسیار بدی را تجربه می کنیم. روزهایی که هر هوادار را نسبت به آینده ی تراختور نگران می کند.
تیم های آزربایجان یکی پس از دیگری سر بریده می شوند! سناریویی که توسط مرکز نشینان نوشته شده است و باج بگیران آنها مو به مو دستورات را اجرا می کنند.

شهرداری تبریز به لیگ دو بازگردانده شد امتیاز گسترش فولاد فروخته شد ماشین سازی تبریز به لیگ دسته دو سقوط کرد!
تراختور هم آخرین برگ این سناریو است. حقیقت این است تراختور از همان روزهای اولی که به لیگ برتر قدم گذاشت دشمنان زیادی داشت دشمنانی که تنها با تراختور آزربایجان مشکل ندارند بلکه با آزربایجان و هویت ما درگیری دارند!
در نوشته های قبلی این اخطار را به مسئولین خود فروخته داده بودیم که اگر وضعیت به همین منوال پیش برود با پاسخ کوبنده ی ما هوادارن روبرو خواهید شد!
توجهی نکردید چون به نیروی خود ایمان دارید ! زیاد ایمان نداشته باشید چون با 35 میلیون سرباز وطن رو در ور خواهید شد. سربازان شما در دستان خود سلاح دارند اما قلب های آنها آتشی را که در دل 35 میلیون ترک وجود دارد را ندارند.
دوستان سکوت در این برهه ی زمانی هزینه ی سنگینی برای ما دارد هزینه ای که تنها نابودی تراختور را باعث نمی شود بلکه بهانه ای به دست دشمنان قسم خورده ی آزربایجان می دهد که به اشکال مختلف به غارت خاکهای پدریمان بپردازند.

فرزندان آزربایجان نگاهی به تاریختان بکنید در هیچ زمانی از تاریخ خاکت این همه دست اندازی و بردگی نمی بینید! پدران و اجدادمان جان خود را در راه آزادی و آزادگی دادند تا برده نباشند . در زمان حال زندگی می کنیم دفتر تاریخ در دستان توست وقت آن رسیده است برگی دیگر به تاریخ آزربایجان اضافه کنی.

مرکز نشینان خواست تو برای تحصیل به زبان مادریت را خواست بیگانگان می خوانند! اعتراض به خشکاندن دریاچه ی زیبایت را سرکوب می کنند.برادرانت را با کوچکترین اعتراضی دستگیر می کنند. سکوت در مقابل این همه ظلم گناهی نا بخشودنی است.چگونه در مقابل فرزندانت پاسخ گو خواهی بود!

زمانی که فرزندت از تو سوال پرسید ، آنا آتا از گذشته چه توشه ای برای آینده ی من و وطنم آماده کرده ای چه پاسخی داری؟!

پس اینک زمان آن رسیده است تا خشم خود را نشان دهی .در اعتراض به این بی عدالتی ها و حق کشی ها ما سکوت نخواهیم کرد.

این اعتراض تنها مختص تبریز نیست در تمام شهر های آزربایجان جنوبی آتش خشم ما نژادپرستان را به خاکستر تبدیل خواهد کرد.

روز اعتراض : پنجشنبه مورخ 9 خرداد ماه 1392 ساعت 17

مکان ها:
تبریز: چهار راه شهناز – راسته کوچه – سه راه امین – آبرسان – میدان ساعت – فلکه دانشگاه و دانشگاه های تبریز – دارایی – مقابل استانداری

اورمیه : خیابان دانشگاه - خیابان بعثت - میدان بازارباش - خیابانهای زنجیر، مرکز، منتظری، دروازه مهاباد، مدنی، گول اوستی و عطایی
در اعلامیه های بعدی مکان های تظاهرات برای دیگر شهر های آزربایجان اعلام خواهد شد.


یاشاسین آزربایجان
یاشاسین تراختور