۱۳۹۲ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

بیانیه شماره 41 هواداران تراختور آزربایجان ــ سلاخی تیم شهرداری تبریز شعار « آزربایجان جنوبی ایران نیست » را تائید می کند

تك توران : حکم تبعیض آمیز و کاملا سیاسی فدراسیون فوتبال ایران بر علیه تیم فوتبال شهرداری تبریز و جلوگیری از حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر سال آینده به مثابه فاشیسم عریان و جنایتی نرم بر علیه ملت آزربایجان و بازی با احساسات ملی آزربایجانیهاست .
حکم اخیر فدراسیون فاشیستی ایران با مشارکت عواملی اجیر سازمان یافته و دسیسه ای از قبل طراحی شده بر علیه فوتبال دیار قهرمان خیز آزربایجان تلقی می گردد .
با دقت در حکم کلی کمیته انظباتی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر اینکه در این حکم علی رغم اعتراف صریح به تبانی اکثر تیمهای لیگ یک در گروه « ب » تنها و تنها دو تیم شهرداری تبریز به عنوان تیم صعود کننده و تیم یادآوران شلمچه به صورت تیمی تنبیه گشته اند این در حالی است که اعضای سایر تیمهای مرتکب شده به تبانی به صورت شخصی !! و طی احکامی سوری به جزای نقدی و جزای محرومیت چند ماهه از فعالیت محکوم شده اند . این رفتارتبعیضی خود گواهی آشکار بر حکم غیر فوتبالی فدراسیون ایران و دلیلی بر حکمی سازمان یافته ، و سیاسی بر علیه ورزش آزربایجان است .
هواداران تراختور آزربایجان ضمن محکوم کردن این حکم بر علیه فوتبال آزربایجان حقانیت شعار هواداران آزربایجانی در بازیهای آسیایی تراختور به مذمون «آزربایجان جنوبی ایران نیست » را یادآوری می کند .
ملت غیرتمند آزربایجان هرگز حرکات بی شرمانه فدراسیون فوتبال ایران و تحقیر علنی ملتمان را تحمل نخواهد کرد .
جای دارد در 7 امین سالگرد قیام خونین خرداد 85 ملت آزربایجان را یکبار دیگر به اعتراض بر علیه سیاستهای فاشیستی حاکمیت نژاد پرست ایران فراخوانیم . اگر قانون و حقوق به طور مساوی عمل نمی کند اگر عده ای فاشیست با حمایت حاکمیت ایران حق ملت آزربایجان را در تمامی ساحه ها پایمال میکنند بنابراین چاره ای جز حضور در خیابانها برای گرفتن حقمان نمی ماند .
حاکمیت راسیستی ایران بداند که بازی با احساسات میلیونها آزربایجانی متعصب و غیور بازی با آتش است و ملت آزربایجان جواب این تبعیضات عریان را حتما خواهند داد .
«آزربایجان ملتی --- چکنمز بو ذلتی »
1392/2/25

Faebook.com/tiraxtur.bildiri