۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

تیراختور 0-0 سایپا؛ فرار گربه ی سیاه با یک امتیاز از دره ی گرگهای سرخ


تك توران : تیراختور اولین بازی خود در لیگ دوازدهم را با نتیجه ی تساوی پشت سر گذاشت تا طلسم شکست ناپذیری سایپا در تبریز همچنان پابرجا باقی بماند.

در دقایق ابتدایی نیمه ی اول دو تیم به ارزیابی هم پرداخته و بازی بیشتر در میانه ی میدان در جریان بود. رفته رفته تیراختور تسلط خود را بر توپ و میدان بیشتر نموده و تلاش بر یورش بردن به دروازه ی حریف نمود اما بازی درگیرانه و فیزیکی تیم کرجی سد راه آن بود تا دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن بروند.

تیراختور نیمه ی دوم را با آهنگ تهاجمی بیشتری نسبت به نیمه ی اول آغاز نموده و در چند موقعیت خطرناک نشان داد اما درخشش رحمان احمدی دروازه بان سایپا که یکی از روزهای پرفروغ خود را پشت سر می گذاشت مانع از فرو ریختن دروازه ی آن شد. تونی اولی ویه را مربی پرتغالی تیراختور در دقیقه ی 70 فرزاد حاتمی را بجای محمد ایران پوریان به زمین مسابقه فرستاد که درست سه دقیقه پس از ورودش به زمین در یک صحنه ی خطرناک فرصت گشودن دروازه ی حریف را داشت اما ضربه ی سر وی با فاصله ی اندکی از کنار دروازه بیرون رفت. سایپا که در نیمه ی دوم خود را راضی به تساوی نشان می داد در دقایق آخر بازی اداره ی مسابقه را در دستور کار خود قرار داده و با بازی پربرخورد تلاش بر ممانعت از رسیدن بازیکنان تیراختور به دروازه ی خود می نمود و در یکی از لحظات خطرناک در دقیقه ی 89 علیرضا جلیلی هافبک تیراختور با دریبل زنی بازیکنان حریف در داخل محوطه ی جریمه خود را در موقعیت گل قرار داد که ضربه ی وی نیز راهی به دروازه ی حریف پیدا ننمود تا این مسابقه در پایان با تساوی 0-0 دو تیم به پایان برسد. 

اگرچه در این مسابقه تیراختور بازی نسبتاً منظمی را به نمایش گذاشته و حتی فرصت پیروزی بر حریف را نیز داشت اما باز هم مثل فصل قبل فقدان یک هافبک طراح و خلاق مانع از سازماندهی مناسب حملات تیم میشد و حملات پراکنده ی انجام شده نیز بدلیل فقدان یک مهاجم قدرتمندتر و فرصت طلب تر و با هوشیاری مدافعان و دروازه بان حریف ناکام ماند.

با آنکه هواداران از این مسابقه استقبال نسبتاً مناسبی بعمل آورده بودند اما صندلیهای خالی نیز در برخی سکوها توی چشم می زد از اینرو پورتال هواداران تیراختور آذربایجان امید به آن دارد که در مسابقات بعدی حضور هواداران هر چه پرازدحام تر گشته تا با افزوده شدن هر چه بیشتر بر شور و حال استادیوم مسیر پیروزی تیم محبوب آذربایجان هموارتر شود و البته زمینه برای هر چه آذربایجانی تر شدن جو استادیوم نیز مهیا شود.

پورتال هواداران تيراختور