۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

جهت اطلاع مسولان تراختور ویدئوی صحنه گلهای سپاهان به فولاد خوزستان ــ تبانی تبانی


تک توران : در ویدئوی زیر صحنه های گل تیم سپاهان به فولاد خوزستان و نیز سایر گلها برای بررسی نوع گلهای زده و مقایسه آن با گلهای سپاهان نشان داده می شود .
در هر دو صحنه گل تیم سپاهان به فولاد خوزستان مدافع میانی این تیم به نام جلال کاملی مفرد به وضوح با مهاجم تیم حریف همکاری می کند ، همچنین دو دفاع دیگر و دروازه بان تیم فولاد نیز دست کمی از آقای کاملی مفرد ندارند .

سوالی که از مسولین تیم تراختور می شود این است که چرا اجازه می دهند هوادارانی که در طول این چندین سال با خون دل در سرما و گرما حامی تیم محبوب آزربایجان شده اند با این نوع فوتبال کثیف به آرزوی خویش نرسند اگر فدراسیون فوتبال آنتی آزربایجانی ایران نمی خواهد تراختور قهرمان شود این قهرمانی ها چه ارزشی می تواند داشته باشد؟
آیا طرفداران سپاهان و یا استقلال با این نوع فوتبال کثیف و با این نوع قهرمانی تطمیع خواهند شد ؟ این همه تبعیض تا به کی ؟
در پایان بار دیگر از مسولین تیم تراختور علی الخصوص از سردار جعفری می خواهیم با شکایت از نحوه بازی دو تیم سپاهان اصفحان و فولاد خوزستان حق از دست رفته تیم تراختور را اعاده نمایند .
از هواداران فهیم تراختور نیز درخواست می شود با تدوین نامه ای به زبان انگلیسی و با ضمیمه کردن این ویدئو مراتب اعتراضی خود را به ریاست فوتبال جهان ( فیفا ) ارسال نمایند .
*** صفحه فیسبوک طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی ***
لینک ویدئو : http://www.youtube.com/watch?v=llLb5wmmVsk&feature=youtu.be